بیش از نیمی از سینماهای روسیه به دلیل همه گیری

ممکن است برای همیشه بسته شود

– محدودیت های مربوط به نیاز به ماسک زدن ، ثبت نام و خرید بلیط تئاتر با گذرنامه و سایر مشکلات برای ولادیمیر تولستوی اظهار داشت: برای رفتن به سینما یا کنسرت ، بسیاری از مردم ترسیده بودند.

وی همچنین گفت که تقریباً پانزده درصد سینماها در طی همه گیر شدن وجود خود را متوقف کرده اند و پیش بینی می شود چهل درصد دیگر نیز تا پایان سال به همین سرنوشت دچار شوند. به گفته تولستوی ، برای نجات صنعت ، تعدادی از اقدامات اولویت دار توسط دولت و وزارت فرهنگ در حال توسعه است. قرار است تا پایان سال بیش از چهار میلیارد روبل از صندوق ذخیره اختصاص یابد.

– تولستوی می گوید: تنها چیزی که هنوز تصویب نشده روش پرداخت و سازوكار نحوه حمایت همزمان از سینماها با این وجوه و در عین حال است تا بدهی سینماها به شركت های پخش و تهیه كنندگان فیلم پرداخت شود. – ظاهراً این کار از طریق “صندوق سینما” انجام می شود ، اما به چه کسی و به چه نسبت پرداخت می شود ، در رایزنی ها مشخص خواهد شد.

سالن های کنسرت متحمل خسارات عظیم می شوند و وضعیت صنعت کتاب کار آسانی نیست: اگرچه دو نمایشگاه بزرگ در میدان سرخ و در منزه برگزار شد ، بسیاری از مناطق چنین رویدادهایی را لغو کردند. برای موزه ها و سالن های نمایشگاهی اوضاع کار آسانی نیست. پیش از این ، به منظور حمایت از م institutionsسسات فرهنگی فدرال ، دولت تصمیم گرفت که یارانه کامل را بدون در نظر گرفتن انجام وظیفه دولت به آنها پرداخت کند ، زیرا انجام آن به دلیل بیماری همه گیر ، که تعداد بازدید کنندگان به شدت کاهش یافت ، غیرممکن بود. تولستوی گفت كه نمایندگان شورای فرهنگی از رئیس جمهور خواستند كه این مدت برای شش تا 9 ماه اول و 2021 تمدید شود. بعلاوه ، توصیه می شود که همین کار در م institutionsسسات فرهنگی منطقه نیز انجام شود.

در طی همه گیری ، فناوری های جدید شکوفا شدند. بسیاری از تئاترها شروع به پخش نمایش های خود به صورت مجازی کرده اند و موزه ها نمایش آنلاین نمایشگاه ها را آغاز کرده اند. بنابراین ثروت فرهنگی در دسترس میلیونها نفر قرار گرفت.

– تولستوی استدلال می کند ، من واقعاً امیدوارم که این امر باعث ترساندن بازدیدکنندگان موزه در آینده نشود. – امیدوارم که آنها خیلی تنبل نباشند و فکر نکنند که همه چیز را می توان در خانه دریافت کرد: کتاب از پیک ، و هر چیز دیگری از صفحه رایانه آنها. با این حال ، من متقاعد شده ام که پس از رفع محدودیت ها و متعاقباً به طور کامل برداشته شدن ، تقاضا برای یک فرهنگ اصیل ، واقعی و زنده حتی بیشتر از قبل از دوره محدودیت های آشکار خواهد بود.

در صحبت درباره سایر موضوعاتی که در جلسه شورای فرهنگ و هنر زیر نظر رئیس جمهور مطرح شد ، تولستوی به مشکلات توسعه نظام ملی آموزش موسیقی کودکان و حفظ میراث فرهنگی اشاره کرد. طبق گفته های تولستوی ، رئیس دولت قاطعانه از این موضوع که مسائل میراث فرهنگی و مرمت باید در صلاحیت وزارت فرهنگ باقی بماند ، ابراز داشت و به همراه آن پیمانکاران ، مشتریانی که قبلاً به حوزه صلاحیت وزارت سیستم منتقل شده اند ، به وزارت ساخت و ساز نرود. ولادیمیر تولستوی ، مشاور فرهنگی ریاست جمهوری