قبل از مرگ ، ایرینا پچرنیکووا آخرین عشق خود را

بازی کرد

در جشنواره پاییز آمور در بلاگووشچنسک در اواسط سپتامبر ، ایرینا پچرنیکووا می توانست اولین کار خود را برای سالها دوری از سینما ارائه دهد. وی در فیلم “سرزمین السا” بر اساس بازی یاروسلاوا پولینوویچ به کارگردانی یولیا کولسنیک نقش اصلی را ایفا کرد. فیلمبرداری آن در ماه مه سال گذشته در آلتایی انجام شد.

قهرمانان Pechernikova و Veniamin Smekhov بیش از 70 سال ، اما آنها عاشق یکدیگر شدند. السا یک آلمانی قومی است. او اخیراً بیوه شده ، شوهر محبوب خود را از دست داده و باید در ماتم باشد. او مجبور نبود که به خارج از روستای خود سفر کند. السا با لئونید جغرافی دان سابق آشنا می شود. او بازنشسته و در روستای او غریبه است. و اگر عشق دیرهنگام شعله ور نشود ، هیچ کس به این مسئله اهمیت نخواهد داد. قهرمانان سالخورده رویای رفتن به جایی را برای جستجوی یک رویا را در سر می پرورانند ، اما این در برنامه های کودکان و نوه ها قرار ندارد ، این امر سلامتی مادی آنها را تهدید می کند. جنگ علیه عاشقان اعلام شده است.

ایرینا پچرنیکووا اولین زیبایی سینمای اتحاد جماهیر شوروی بود ، او در اواخر دهه 1960 و 1970 بسیار بازی کرد. ستاره او توسط نقاشی “ما تا دوشنبه زنده خواهیم ماند” استانیسلاو روستوتسکی ساخته شد ، جایی که او در نقش یک معلم بازی کرد و ویاچسلاو تیخونوف شریک صفحه او شد. شاید این نقش اصلی او در سینما باشد. اگرچه “سرزمین السا” هنوز نتوانسته ایم آن را ببینیم و قدر آن را بدانیم. از بهترین نقاشی های او می توان به اولین عشق واسیلی اوردینسکی پس از تورگنیف ، شهرها و سالها توسط الکساندر زارخا ، صفحات مجله Pechorin’s مجله آناتولی افروس ، جایی که وی نقش شاهزاده خانم ماری را بازی کرد ، و اولگ دال نقش پچورین را بازی کرد.

ایرینا پچرنیکووا در 2 سپتامبر 1945 در گروزنی متولد شد. والدین او ژئوفیزیک بودند. سپس یک حرکت به مسکو انجام شد. قبل از ورود به مدرسه تئاتر هنری مسکو ، ایرینا برای مشاوره به بازیگر تئاتر مالی ، روفینا نیفونتووا متوسل شد و آموزش را در همه جبهه ها آغاز کرد. هر کاری که او انجام داد – از شمشیربازی گرفته تا اسکیت روی بدن و ورزش های سوارکاری. بنابراین او خود را برای یک حرفه بازیگری آماده کرد و بلافاصله وارد مدرسه تئاتر هنر مسکو شد.

او می توانست در فیلم “زندانی قفقاز” گایدایی بازی کند ، اما نقش دونا آنا را در فیلم اپرای گوریککر “مهمان سنگی” ترجیح داد که اولین فیلم او بود. ایرینا می دانست چگونه انتخاب کند که برای کسی عجیب به نظر برسد. تئاتر هنری مسکو تئاتر لنین کومسومول را که محل کار آناتولی افروس بود ترجیح داد. سپس یک دهه در تئاتر مایاکوفسکی وجود داشت که یک کار کاملاً موفق در تئاتر مالی بود.

زیبایی سینمای شوروی برای آن دوران زندگی خارق العاده ای داشت. او با یک لهستانی ازدواج کرد ، به اروپا رفت ، از مکانهایی بازدید کرد که پای یک مرد شوروی هرگز پا نمی گذاشت. سپس ازدواج دوم صورت گرفت. بازیگر بوریس گالکین ، همراه زندگی او شد.

Pechernikova با یک بازیگر متاهل و زیبا الکساندر سولوویوف که بین دو زن درگیر شده بود رابطه عاشقانه ای داشت. به مدت سه سال ، یک شور شدید ادامه داشت تا اینکه اسکندر در 1 ژانویه 2000 کشته شد. در مورد آنچه در آن زمان اتفاق افتاد دقیقاً چیزی گفته نشد. پلیس به ضرب و شتم متهم شد – تا به امروز نسخه های زیادی وجود دارد. زندگی طوفانی ، نمایشی بود.

او با مشروبات الکلی مشکل داشت و در بعضی از اوقات Pechernikova خودش شروع به صحبت در مورد آنها کرد. کنار آمدن با اعتیاد دشوار است. در کار او مکثی رخ داد. برای همیشه به نظر می رسید.

اما در سال 1990 ، ایرینا در آنا کارامازوف با رستم خدامدمف بازی کرد ، سپس دعوت به سریال ها بود. و اکنون – “سرزمین السا” ، که آخرین کار او در سینما شد. در هر صورت ، این یک آزمایش قوی برای او بود. منتظر نقش با وجود همه چیز ، وقتی همه مدتهاست که به حرفه او پایان داده اند … شاید او نتوانست احساسات قدرتمند را تحمل کند. و سالگرد بسیاری از بازیگران شدیدترین استرس است ، بنابراین آنها اغلب قبل یا بعد از قرار ملاقات بلند می میرند. طبیعت های شکننده تحمل آن را ندارند.

یک سال پیش ، نقاشی “مارتین ادن” بر اساس رمان جک لندن ، فیلمبرداری شده توسط کارگردان ایتالیایی پیترو مارچلو ، عاشق روسیه ، در مسابقه جشنواره فیلم ونیز شرکت کرد. اقتباس این فیلم با الهام از بازی تلویزیونی شوروی توسط سرگئی ایولاخیشویلی اجرا شده در سال 1976 ، جایی که نقش های اصلی را یوری بوگاتیرف و ایرینا پچرنیکووا بازی می کردند. پیترو به هنرمندان خود دستور داد تا اجرا را تماشا کنند. او مدتها به دنبال یک مجری زن برجسته بود ، رویای او این بود که لزوما شبیه بازیگر روسی ایرینا پچرنیکووا باشد که توسط او مورد ستایش قرار می گیرد. او آرزو داشت که روزی با او ملاقات کند. وقت نداشتم.

ستاره و مرگ ایرینا پچرنیکووا: تصاویر در عکس ها <منبع رسانه = "(حداقل عرض: 600 پیکسل)" srcset = "https://static.mk.ru/upload/entities/2020/09/02/13/photoreportsImages/detailPicture/8d/db/fe/f8/ 4294347_1719637.jpg ">  ستاره و مرگ ایرینا پچرنیکووا: تصاویر در عکسها

<استفاده از xlink: href = "# icon-photo" xmlns: xlink = "http://www.w3.org/1999 / xlink "/> به گالری عکس مربوطه مراجعه کنید