افشاگری های پطروسیان در تلویزیون او را کنار گذاشت

کمدین شوخ طبع نبود

فیلم پرفروش هفته سکولار ، در غیر این صورت! یوگنی پطروسیان در این سریال در مورد زنان خود ، طلاق ، شادی های پدرانه صحبت می کند و حتی گاهی اوقات همه چیز را با نام مناسب آنها صدا می کند. اما در پایان ، همه چیز کاملاً جالب به نظر نمی رسید. و به همین دلیل.

شاید بتوان این نوع مصاحبه را در زمره رده های پیروزی های تلویزیونی به حساب آورد. و داستان یوگنی پطروسیان فقط یک فیلمنامه آماده فیلم است. یک عاشقانه اداری ، که زمینه ساز یک تجارت موفق شد ، یک زن جوان بی خانمان ، بدون رسوائی سعی در جدایی از همسرش دارد ، اما در پایان یک کار برانگیز پر سر و صدا از یک میلیارد دلار پول ، و سپس یک کودک دیگر به عنوان یک امید برای آینده. این هنوز هم باید اختراع شود ، اما در اینجا همه چیز ، یا تقریباً همه چیز واقعی است.

سرزنش تلویزیون در این واقعیت که تبلیغ چنین داستانی در Let Them Talk با حداکثر سر و صدا تبلیغ شده عجیب است. امروزه رسم است که در مورد نیازهای فرهنگی مخاطب بحث نمی شود ، بلکه آنها را با تمام اشتیاق ممکن برآورده می کند. و روند رضایت در بهترین سنت ها ترتیب داده شد. دوستان ، همکاران ، کارشناسان رسوایی و شایعات در اندازه های مختلف ، به علاوه آرشیو و تصاویر پاپاراتزی ، به یک غذای جانبی فوق العاده تبدیل شدند ، اما “ظرف” اصلی به نوعی غم انگیز به نظر می رسید.

بعید است که ما بدانیم اوگنی واگانوویچ در مصاحبه خود چگونه صریح صحبت کرده است. تعجب آور نخواهد بود اگر معلوم شود که داستان چگونگی اتفاقات واقعی برای او نقش دیگری برای تلویزیون شده است. اما این نقش به وضوح ادعای جایزه بودن ندارد. پطروسیان کمی صحبت می کرد ، صرفاً در زمینه تجارت ، اما ، علی رغم ظاهر تازه و حتی براق ، بیش از همه او مانند یک مرد بسیار خسته به نظر می رسید.

پطروسیان از اولین ستاره ای که قربانی قصد خود برای باز شدن در مقابل دوربین شد ، فاصله زیادی دارد. با تمام مزایای احتمالی ، چنین اعترافات در اوایل وقت یک اثر جانبی واضح دارد: افراد مشهور وقتی با چهره ای غمگین وارد زندگی روزمره می شوند ، بلافاصله جذابیت خود را از دست می دهند. و این خود پتروسیان است … پادشاه چادر زباله ، یک تن کاریزما ، یک نگاه مکار و حیله گر ، یک شوخی در اولین فرصت – اینگونه است که ما عادت داریم او را ببینیم ، و طرفدارانش او را اینگونه دوست دارند. اما هر چقدر کمدین معروف در مورد برخوردهای خود در زندگی صحبت می کرد ، کمتر می خواستم به حرف های او گوش کنم.

احتمالاً در چنین شرایطی است که جذابیت مصاحبه درباره خلاقیت مشخص می شود. این ژانر به طور طبقه بندی نشده ارزیابی می شود ، اما وقتی چنین مکالمه هایی هنوز در هوا پخش می شوند ، ستاره ها بلافاصله به افرادی با حرفه جالب و سبک زندگی خارق العاده تبدیل می شوند. آنها با چشمانی درخشان در پشت صحنه تئاتر و سینما صحبت می کنند ، اظهارات جسورانه ای می کنند و اتفاقات شگفت انگیز را به یاد می آورند. اما صحبت در مورد زندگی روزمره بلافاصله ساکنان بهشت ​​را به یک انسان عادی استاندارد و کاملاً بی علاقه تبدیل می کند. حیف که همه ستاره ها این را درک نمی کنند.

منتشر شده در روزنامه “Moskovsky Komsomolets” شماره 28436 از 9 دسامبر 2020

تیتر روزنامه:
پطروسیان شروع به صحبت کرد