بحث در مورد ارتقاmerce تجارت الکترونیکی در تاجیکستان در دوشنبه – اوستا

ارتقا of تجارت الکترونیکی در تاجیکستان در دوشنبه مورد بحث قرار گرفت

9 دسامبر 2020 ، ساعت 14:38

02اوستا. Tj | 09.12.2020 | جلسه کاری رهبری اتاق بازرگانی و صنایع تاجیکستان و روسای پروژه های برنامه توسعه سازمان ملل در جمهوری تاجیکستان روز گذشته در دوشنبه برگزار شد.

طبق مرکز مطبوعاتی CCI جمهوری ، در چارچوب جلسه کاری ، طرفین اطلاعاتی را در مورد کارهای انجام شده در سال 2020 ارائه دادند ، و همچنین پیشنهادهای مورد علاقه مشترک را در نظر گرفتند.

به طور خاص ، موضوعات حمایت بیشتر از بخش خصوصی در زمینه بیماری همه گیر COVID-19 و همچنین ارتقا توسعه تجارت الکترونیکی در تاجیکستان مورد بحث قرار گرفت.

طرفین با در نظر گرفتن ابتکارات جدید در چارچوب پروژه های در دست اجرا برای سال 2021 ، آمادگی خود را برای ادامه بحث در مورد مسائل ابراز داشتند.

همچنین در اوایل اتاق بازرگانی و صنایع ، جلسه ای بین رئیس اتاق ، جمشید جامخونزودا ، و رئیس انجمن مشارکت کنندگان تجارت الکترونیکی تاجیکستان ، موراتون وفوئف برگزار شد.

هدف اصلی این جلسه بحث در مورد موضوعات مورد علاقه طرفین ، به ویژه ایجاد روابط شراکت بین انجمن و شورای توسعه تجارت الکترونیکی بود که اخیراً در CCI تاجیکستان ایجاد شده است.

در طول جلسه ، طرفین با تبادل اطلاعات در مورد اهداف و اهداف شورا و انجمن ، زمینه های احتمالی تعامل و تبادل اطلاعات را شناسایی کردند.

از آنجا که اعضای فردی این انجمن در حال حاضر عضو اتاق بازرگانی و صنایع هستند ، مشارکت انجمن در فعالیت های سازمان یافته توسط شورای توسعه تجارت الکترونیکی مصلحت ارزیابی شد.