جوایز ویکتوریا 2020 نامزد نهایی خود است

B2

جایزه ویکتوریا توسط یک شاعر و خیرخواه تاسیس شد میخائیل گوتسریف، آهنگساز و تهیه کننده ایگور کروتوی، نویسنده و مدیر رسانه یوری کوستین و امروز تنها جایزه موسیقی در روسیه است که بهترین هنرمندان با توجه به نتایج سال گذشته توسط متخصصان انتخاب می شوند.

در این سال ، هر دو “پیشکسوتان” مرحله ملی – لئونید آگوتین ، پولینا گاگارینا ، دیما بیلان ، ولادیمیر پرسنیاکوف ، “Bi-2” ، دیانا آربنینا ، و همچنین بتهای مخاطبان جوانان – Little Big ، CreamSoda ، Niletto ، Morgenshtern ، Danya به فینال میلوخین “هنرمندان جدید ، آهنگ های جدید ، موسیقی جدید ، نگاه جدید به موسیقی وجود دارد و واقعیت این است که ما به این کمک می کنیم مهمترین چیز است. مهم است که ما به جلو حرکت کنیم و مرحله ما از مرحله غربی عقب نماند “، – می گوید بنیانگذار جایزه “ویکتوریا” ، شاعر میخائیل گوتسریف.

برگزیدگان جوایز ویکتوریا برای آهنگ های سال ، بهترین هنرمند پاپ / زن ، بهترین هنرمند هیپ هاپ ، بهترین راک باند یا راک آرتیست و آهنگساز سال به رقابت خواهند پرداخت. “و” شاعر سال “- در مجموع 14 نامزدی در جایزه ارائه می شود که تقریباً همه روندهای موسیقی مدرن را پوشش می دهد: از موسیقی محبوب گرفته تا شانسون ، از راک تا هیپ هاپ. کدام یک از نامزدهای نهایی ویکتوریا 2020 در نهایت برنده خواهد شد ، فقط در مراسمی در کرملین شناخته خواهد شد ، زیرا اسامی پیروز شدگان توسط شرکت حسابرسی E&Y ، که کل روند رای گیری را کنترل می کند ، کاملاً طبقه بندی شده است. و این تفاوت اساسی دیگری بین جایزه ویکتوریا و سایر جوایز موسیقی روسیه است.

“ما جایزه را نه برای تقسیم تندیس ها ، بلکه برای ایجاد مکانیزمی برای ارزیابی عادلانه خلاقیت چهره های صنعت موسیقی ایجاد کردیم” ، – می گوید یوری کوستین ، رئیس آکادمی موسیقی روسیه ، مدیر کل رادیو GPM.

دیدگاه وی به طور کامل توسط یکی از بنیانگذاران جایزه – ایگور کروتوی آهنگساز و تهیه کننده: “یک جایزه عینی همیشه یک جمع بندی صادقانه است. این رویکرد عملی است که ویکتوریا را به “علامت کیفیت” شناخته شده و مورد احترام تبدیل می کند. جایزه ما تنها جایزه در جامعه موسیقی است که به جای نامزد شدن ، برندگان انتخاب می شوند. “

سال 2020 یک سال چالش برانگیز و چشمگیر برای تجارت موسیقی بوده است. کنسرت های آنلاین یکی از معدود راه های ارتباطی هنرمندان با مخاطبانشان شده است. در همین راستا ، کمیته برگزاری جایزه امسال نامزدی “کنسرت آنلاین سال” را تعیین کرد.

امسال مراسم اهدای جوایز ویکتوریا برای اولین بار بدون تماشاگر برگزار می شود. با این حال ، بینندگان می توانند نسخه تلویزیونی کنسرت را تماشا کنند – پخش در تاریخ 18 دسامبر از کانال “روسیه-1” انجام می شود.

تعطیلات واقعی در انتظار مخاطب است. نایلتو ، فیلیپ کرکوروف و داوا ، پولینا گاگارینا ، آرتیک و آستی ، برندگان جایزه “ویکتوریا -2019” Dimash Kudaibergenov و Zivert در صحنه کرملین ظاهر می شوند. نیکولای باسکوف ، آرتیم کچر ، پولینا و بسیاری دیگر از هنرمندان که آهنگ هایشان امسال به بازدیدهای واقعی تبدیل شده اند.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی
جایزه موسیقی ملی روسیه “ویکتوریا -2020”