دفن های اشرافی 2،700 ساله با بسیاری از آثار فرهنگی در چین – اوستا

دفن های اشرافی 2700 ساله با آثار فرهنگی بسیاری که در چین یافت شده است

10 دسامبر 2020 ، ساعت 16:17

اوستا. Tj | 10.12.2020 | آکادمی باستان شناسی شانشی اعلام کرد ، محققان در شمال چین اخیراً کاوش های یک گروه دفن اشرافی 2700 ساله را به پایان رسانده اند.

نه دفن و 17 گودال خاکستر در دهکده Beibai از شهرستان Yuanqu ، شهر Yongcheng این استان پیدا شد. بین ماه های آوریل و دسامبر ، باستان شناسان بیش از 500 یادگار فرهنگی را از جمله تقریباً 50 مورد برنز دارای یک کتیبه در آنجا پیدا کردند.

تمام دفن ها سازه های زمینی هستند. به گزارش شین هوا ، یانگ جیون ، محقق در آکادمی مذکور ، گفت که سه مورد از آنها در مقیاس بزرگ است.

به طور خاص ، یک طعمه و دو تابوت در یکی از دفن های بزرگ قرار داده شد. در گوشه شمال غربی اتاق تدفین وی ، اسکلت مردی پیدا شد که همراه صاحب گورستان دفن شده است. در پنج دفن دیگر که به نظر می رسد اندازه آنها کوچکتر باشد ، بقایای سگهایی که به همراه متوفی دفن شده بودند ، حفاری شد.

لیست اشیا ritual تشریفاتی یافت شده شامل موارد ساخته شده از طیف گسترده ای از مواد است: برنز ، یشم ، سنگ ، سرامیک ، استخوان ، پوسته ، چوب ، چرم ، کتان ، بامبو و غیره. تقریباً 50 مورد برنز با یک کتیبه.

یانگ جیون گزارش داد ، طبق برآوردهای اولیه ، این دفن ها در آغاز Chunqiu (“بهار و پاییز” ، 770 – 476 قبل از میلاد) ساخته شده اند.

تقریباً 2700 سال پیش ، مکان بی بی امروزی نزدیک به پایتخت وقت ایالت چنگژو (لویانگ فعلی ، استان هنان) بود. بدیهی است که ، یا حاکمان دولت یا مقامات عالی رتبه در آنجا دفن شده اند ، این باستان شناس معتقد است.

به گفته کارشناسان ، این یافته ها به عنوان یک ماده مرجع جدید برای مطالعه سیستم سیاسی و دانش توسعه اجتماعی آن دوره خدمت می کنند.