دنیس پروتسنکو و سرگئی آراکلف از “بازی قدرشناسی” بین پزشکان و ستاره های سیاست ، ورزش ، هنر و تجارت حمایت کردند

با توجه به وضعیت اپیدمیولوژیک ، تصمیم گرفته شد که این مسابقه بدون حضور هواداران برگزار شود ، اما برای بینندگان تلویزیون در سراسر کشور ، ساعت 13:00 پخش مستقیم از شبکه های Match! Country و Start TV ترتیب داده می شود.

به عنوان بخشی از این رویداد ، تیمی از پزشکان AntiCOVID-19 که بیماران COVID-19 را معالجه می کنند با یک تیم عالی بازی خواهند کرد که شامل سیاستمداران ، هنرمندان ، ورزشکاران ، روزنامه نگاران و بازرگانان مشهور خواهد بود: A. Dvorkovich، A. Zhukov، V. Fetisov، P. Kolobkov ، I. Averbukh ، E. Zapashny ، D. Maidanov ، D. Malikov ، A. Nemov ، A. Silnov ، A. Likhachev ، D. Konov ، V. Gusev ، V. Zinchuk و دیگران.

یوری داویدوف مدیر کل استارکو گفت: “این مسابقه به نمادی از سپاسگزاری و عمیق ترین احترام از طرف جامعه برای افرادی با کت سفید تبدیل خواهد شد که در خط مقدم نبرد با خطر مرگ قرار گرفته اند.” – آنها به عنوان سرباز در جبهه ، هر روز ، هر لحظه و حتی گاهی به قیمت جان خود ما را نجات می دهند. بگذارید کشور قهرمانان خود را در چهره ببیند. بگذارید چهره پزشکان نیز در روسیه “ستاره” شود.

ایده برگزاری مسابقه قدرشناسی توسط پزشک ارشد بیمارستان بالینی شماره 40 شهر ، دنیس پروتسنکو ، پزشک ارشد بیمارستان شماره 13 بیمارستان بالینی ، سرگئی آراکلوف و سایر اعضای برجسته جامعه پزشکی پشتیبانی شد.

در پایان مسابقه ، ستاره های پاپ روسیه به اجرای برنامه می پردازند.

یوری داویدوف در پایان گفت: “ما كاملاً متقاعد شده ایم كه” بازی قدرشناسی “به بیان واضح نگرش جامعه نسبت به همه پزشكان تبدیل خواهد شد ، خوش بینی غیرقابل جبران مردم ما را نشان می دهد و به یكی از رویدادهای مهم در جشن روز قانون اساسی جدید تبدیل می شود.”

اطلاعات ارائه شده
آژانس اطلاعاتی “اینترمدیا”