ساعت هوشمند مناسب تناسب اندام Huawei Watch Fit برای اولین بار در تاجیکستان: 10 روز بدون شارژ – اوستا

ساعت هوشمند مناسب تناسب اندام Huawei Watch Fit برای اولین بار در تاجیکستان: 10 روز بدون شارژ مجدد

27 نوامبر 2020 ، ساعت 14:47

05اوستا. Tj | 27.11.2020 | HUAWEI برای اولین بار در یک طرح مستطیلی ساعت تناسب اندام جدید HUAWEI WATCH FIT را در تاجیکستان ارائه می دهد. این دستگاه از برنامه های تناسب اندام متحرک برای کمک به کاربران در انجام تمرینات مختلف و همچنین چندین حالت آموزشی ، ردیابی موقعیت مکانی GPS و توابع نظارت بر سلامتی پشتیبانی می کند.

Huawei Watch Fit از برنامه های تناسب اندام متحرک برای کمک به کاربران در انجام تمرینات مختلف و همچنین چندین حالت آموزشی ، ردیابی موقعیت مکانی GPS و نظارت بر سلامتی پشتیبانی می کند.

Huawei Watch Fit مخصوص کاربرانی است که تازه شروع به ورزش می کنند. این اولین ساعت هوشمند Huawei است که دارای تمرینات متحرک شخصی شده با دستورالعمل های گام به گام است که شامل 12 فعالیت و 44 فیلم تمرین و نمایش های استاندارد ورزش است. با این کار می توانید بدون استفاده از تلفن هوشمند یا دستگاه دیگر و حتی بدون مربی شخصی به طور مستقل ورزش کنید. تمرینات قدرتی کوتاه ، تمرین عضلات شکم ، انجام حرکات کششی و سایر برنامه ها به تمرین در خانه کمک می کند در صورت عدم وجود وقت و فرصت واقعی (برای مثال ، برای قرنطینه بسته شده) برای بازدید از سالن ورزشی. علاوه بر این ، ساعت فعالیت روزانه را دنبال می کند و یادآوری های ویژه شما را در مورد نیاز به گرم شدن در صورت نشستن کاربر برای مدت زمان طولانی بیاموزاند.

این ساعت مجهز به یک نمایشگر روشن 1.64 اینچی AMOLED است که امکان نمایش اطلاعات بیشتر و کار با آن را فراهم می کند. صفحه نمایش بزرگ به شما امکان کنترل راحت پخش موسیقی ، عکسبرداری از راه دور با استفاده از دوربین گوشی هوشمند ، پیدا کردن گوشی هوشمند با استفاده از ساعت هوشمند ، انتخاب اعلان ها و یادآوری ها در طول روز را می دهد. Huawei Watch Fit با 39 گرم مقایسه با یک دستبند تناسب اندام است. فناوری به روز شده HUAWEI TruSeen 0 4.0 ضربان قلب با استفاده از الگوریتم هوشمند و حسگرهای متعدد نظارت دقیق 24/7 در مورد ضربان قلب ، سطح اکسیژن خون ، کیفیت خواب و سطح استرس را فراهم می کند. همه داده ها برای تجزیه و تحلیل و توصیه هایی استفاده می شود که به کاربران در داشتن زندگی سالم تر و بهبود نتایج تناسب اندام کمک می کند.

علاوه بر این ، Huawei Watch Fit 13 درس دویدن را که به طور خاص برای این ورزش طراحی شده است ، ارائه می دهد. این ساعت پارامترهای دویدن شما را در زمان واقعی کنترل می کند و به شما کمک می کند تا تمرین خود را بهینه کنید. این دستگاه همچنین شامل 96 برنامه تناسب اندام در فضای باز ، GPS داخلی و مقاومت در برابر آب تا 5 اتمسفر است.

دوام طولانی باتری به شما امکان می دهد تا 10 روز بدون وقفه از ساعت استفاده کنید. به لطف فناوری SuperCharge هواوی ، شارژ پنج دقیقه ای یک روز کامل دوام خواهد آورد و فقط در عرض نیم ساعت باتری 70 درصد شارژ می شود.

Huawei Watch Fit از فروشگاه مارک HUAWEI یا نقطه فروش HUAWEI در دسترس است.