ستاره درگذشته “بهار در خیابان Zarechnaya” نینا ایوانوا به عنوان پرستار کار می کرد

او بازیگر نبود اما در تاریخ سینما باقی خواهد ماند

در اول دسامبر ، پس از یک بیماری طولانی در 87 سال زندگی ، بازیگر زن نینا ایوانوا درگذشت. در تاریخ سینما ، او به لطف فیلم “بهار در خیابان Zarechnaya” ساخته مارلن خوتسیف و فلیکس میرونر ، که در آن او نقش معلم تاتیانا سرگئونا را بازی می کرد ، عاشق یک پسر کارگر – قهرمان نیکلای ریبنیکوف شد ، برای همیشه باقی خواهد ماند.

در مارس 2019 ، در جشنواره سینمای بایگانی در ستون های سفید نزدیک مسکو ، منتقدان فیلم و مورخان سینما که در آنجا جمع شده بودند ، نینا ایوانووا را فراخواندند. سرنوشت شگفت انگیزی برای بازیگری که حتی بازیگر هم نبود.

در سال 1943 ، نینا در دوران کودکی در فیلم “روزی روزگاری دختری بود” از ویکتور آیزیمونت درباره لنینگراد محاصره شده بازی کرد و در سال 1944 بر روی صفحه ظاهر شد.

دیگر نمی توانست چیزی باشد. همه چیز به آن سمت رفت. نینا نتوانست مدرسه را تمام کند و به کار خود ادامه داد. افکار مربوط به آموزش تئاتر و پزشکی به وجود آمد ، اما هیچ نتیجه ای حاصل نشد.

در سال 1955 ، ایوانووا در تز خود “نادیا” توسط ایسکرا بابیچ بازی کرد ، کارگردانی که سپس سرنوشت او غم انگیز بود. این فیلم کوتاه بود که در ستونهای سفید به نمایش درآمد. نینا ایوانووا در آنجا بسیار خوب است – بسیار سرزنده و ارگانیک. منتقدان سینما این نقش كوچك را با او مقایسه كردند ، همانطور كه ​​گفتند ، كار ساكن در “بهار در خیابان زارعنا”. پس از آن بود که بسیاری فهمیدند که ایوانوا یک بازیگر حرفه ای نیست. او به عنوان یک مدل در عکاسی آموزشی شرکت کرد. و ایسکرا بابیچ نقش یک مادر تنها را بازی کرد که در ناوگان تراموا کار می کرد.

مارلن خوتسیف چشم الماس داشت. او بلافاصله در فیلم کوتاه ایسکرا بابیچ متوجه یک بازیگر زن جالب شد و او را برای بازی در بهار در خیابان زارعنا نیا دعوت کرد.

عکس از فیلم “بهار در خیابان Zarechnaya”







بعد از این فیلم پیروزمندانه ، نینا ایوانووا کار جدی فیلمسازی نکرد. اما رابطه ای با مجری فیلم رادومیر واسیلوسکی درگرفت. آنها ازدواج کردند و سپس خیلی خوب از هم جدا نشدند. هر از گاهی ، نینا ایوانوا بازی می کرد. او در فیلم “چنین پسری زندگی می کند” با واسیلی شوکشین کار کرد. در استودیوی گورکی ، وی دستیار کارگردان بود.

ظاهراً عدم آموزش حرفه ای تاثیری داشت. اما ، شاید تمایلی جدی برای بازی در فیلم هایی وجود نداشت که بسیاری آنقدر قوی دارند که فکر کردن در مورد زندگی دیگری غیرممکن است.

نینا ایوانووا به عنوان پرستار در بیمارستان کار می کرد ، اما او نیز پزشک نشد.

این واقعیت که در زندگی او جلساتی با ایسکرا بابیچ و مارلن خوتسیف برگزار شده است ، خود یک خوشبختی بزرگ است. سالها می گذرد و مخاطبان «بهار در خیابان زارچنایا» را تماشا می کنند که این بازیگر نقش بسیار مهمی در آن داشته است.