فقیر ناتاشا کورولوا تیم را اخراج کرد

ناتاشا کورولوا ، هنرمند ارجمند فدراسیون روسیه 47 ساله اخیراً مورد بدبختی ها قرار گرفته است. مشکلات خانوادگی با همسرش تارزان ، و سپس عدم توانایی صحبت کردن به دلیل ویروس کرونا و در نتیجه از دست دادن کل درآمد است. خواننده باید فداکاری های غیرقابل تصوری می کرد. او مجبور شد تیم خود را ، که در آن فوق حرفه ای ها جمع شده بودند ، منحل کند و حتی یک تجارت دیگر را نیز تعطیل کند.

طراح آنیکا کریمووا که سالها لباسهای صحنه را برای این هنرمند می ساخت ، در مورد مشکلات ناتاشا کورولوا صحبت کرد.

آنیکا گفت ، “مصاحبه کننده” گزارش داد ، خواننده اخیراً به خانه مد او آمده و از چرایی خالی بودن محوطه ها ، که قبلا به عنوان سالن زیبایی استفاده می شد ، پرسید. کریمووا پاسخ داد که آنها مجبور شدند سالن زیبایی را کنار بگذارند و این مکان ها را برای تولید فراهم کنند.

پس از آن ، ملکه گفت که او مجبور است سالن زیبایی خود را نیز ببندد.

این خواننده توضیح داد: “در طول بیماری همه گیر ، لازم بود پول زیادی در آن سرمایه گذاری شود ، بنابراین تصمیم گرفتم که امتناع کنم.”

بعلاوه ، این هنرمند با تأسف خاطر نشان كرد كه گروه موسیقی خود را نیز متلاشی كرده است ، زیرا دیگر قادر به پرداخت حقوق به مردم نبود.

ملکه گفت: “قلب من خونریزی دارد ، تیم من فوق حرفه ای است. اما من دیگر نمی توانم آنها را نگه دارم.”

اوایل ناتاشا کورولوا گفت که پس از “خیانت تارزان” او تنها در تعطیلات به آفریقا پرواز کرد ، جایی که قصد دارد به درستی راه اندازی مجدد شود.

مطالب را بخوانید: “یوری شاتونوف خطر مرگ بر اثر ویروس کرونا را دارد:” چیزی از ریه ها باقی نمی ماند. “