نام تئاتر و اعتبار سوئیس بولشوی اولین برنده جایزه خوانندگان جوان اپرا

12/14/2020
تنزور گروه اپرای تئاتر ، بهزود داورونوف ، اولین برنده جایزه شد.

در تاریخ 13 دسامبر ، قبل از نمایش اپرای La Traviata وردی در صحنه تاریخی ، این جایزه توسط مدیرکل بولشوی ولادیمیر اورین به خواننده اهدا شد.

این جایزه برای اولین بار در سال 2020 اهدا می شود. پروژه جدید ، به عنوان بخشی از یک همکاری طولانی مدت بین تئاتر Bolshoi و Credit Suisse ، با هدف حمایت از استعدادهای برجسته جوان است.

به عنوان جایزه ، بهخود داورونوف در طول سال جلسات مربیگری شخصی را با یک استاد برجسته آواز در سطح بین المللی ، کمک مالی و همچنین حمایت خلاق از خواننده مشهور اپرا جهان ، ایلدار عبدرازاکوف دریافت خواهد کرد.

هیئت داوران جایزه را که شامل توگان سوخیف ، رهبر ارکستر – مدیر موسیقی بود ، برنده تعیین کرد. ماکوالا کسراشویلی ، دستیار رهبر ارکستر – مدیر موسیقی ؛ لیودمیلا تالیکووا ، رئیس مجموعه های خلاق گروه اپرا ؛ اولگا کاپانینا ، مدیر انتخاب بازیگر تئاتر بولشوی. اعضای هیئت داوران از موفقیت خلاقانه و پتانسیل وی و همچنین زحمات و تمرکز این هنرمند بر روی نتایج بسیار قدردانی کردند.

بیش از 40 سال ، Credit Suisse به طور فعال از پروژه های مهم و موسسات فرهنگی در سراسر جهان پشتیبانی می کند و علاقه مشتریان خود را به هنر و موسیقی کلاسیک به اشتراک می گذارد. شرکای Credit Suisse شامل گالری ملی در لندن ، Kunsthaus در زوریخ ، جشنواره موسیقی پکن ، ارکستر سمفونیک سیدنی و دیگران هستند. تاریخ همکاری تئاتر Bolshoi و Credit Suisse از سال 2007 آغاز شد و در حال حاضر بانک سوئیس به عنوان حامی مالی این تئاتر شناخته می شود. Credit Suisse امسال به برنامه اپرای جوانان تئاتر بولشوی کمک ویژه اختصاص داد.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی بانک سوئیس Credit Suisse در روسیه

12/14/2020

جشنواره ای را در art-center.ru انتخاب کنید