والنتینا ماتوینو پس از تماس با COVID آلوده – اوستا به انزوا رفت

والنتینا ماتوینکو پس از تماس با یک COVID آلوده به انزوا از خود رفت

2 دسامبر 2020 ، ساعت 14:37

اوستا. Tj | 02.12.2020 | رئیس شورای فدراسیون ، والنتینا ماتوینو ، پس از تماس با عفونت ویروس کرونا ، به حالت کار از راه دور رفت. به گزارش RBC ، جلسه عمومی شورای فدراسیون به ریاست معاون آن ، آندری یاتسکین اداره می شود.

رئیس شورای فدراسیون ، والنتینا ماتوینکو پس از تماس با COVID-19 بیمار ، خود را منزوی کرد. این را پیش از آغاز جلسه اتاق فوقانی توسط معاون اول او آندری یاتسكین اعلام كرد.

یاتسکین گفت: “والنتینا ایوانوونا ماتوینکو با شخصی که در معرض COVID-19 قرار داشت تماس گرفت و مطابق با قوانین موجود ، به انزوا رفت.”

ماتوینکو 71 ساله است. در پایان ماه مارس ، هنگامی که به دلیل شیوع عفونت ویروس کرونا ، کارمندان شورای فدراسیون بیش از 65 سال را به یک کار از راه دور منتقل کردند ، سخنران و او با این محدودیت ها جایگزین شد. Matvienko خطاب به هم سناتورهای خود گفت که آنها “مردم مستقل” هستند و بنابراین حق ندارند کار کنند. سخنران گفت: “ما چنین امتیازی نداریم.”

پیش از این ، رئیس اتاق حساب های روسیه ، الکسی کودرین ، به یک ویروس کرونا ویروس آلوده شده بود.

“من نیز گیر افتادم: آزمایش مثبت برای covid. در حالی که قابل قبول است ، من خودم را جدا می کنم و بهبود می یابم. مراقب خودت باش!” – کودرین در صفحه توییتر خود نوشت.