وداع و تشییع جنازه والنتین گفت: پخش آنلاین

آخرین تحسین بازیگر افسانه ای انجام شد

وداع با والنتین گفت در تئاتر خانگی “Sovremennik” در 15 دسامبر 2021 اتفاق می افتد. این هنرمند در گورستان Troekurovsky به خاک سپرده خواهد شد. والنتین گفت در سن 85 سالگی در اثر عواقب سکته مغزی در 12 دسامبر در لارک نزدیک مسکو درگذشت. ما در حال پخش مراسم تشییع جنازه به صورت آنلاین هستیم که از ساعت 10 صبح شروع می شود.

همانطور که بیوه او ، اولگا استرومووا ، گفت ، در ماه های اخیر ، والنتین گفت به دلیل سکته مغزی تا حدی فلج شد – او به سختی صحبت می کرد ، اما همه را شناخت.

همکاران ، دوستان ، طرفداران این هنرمند به اتفاق آرا به این نتیجه رسیدند که با مرگ والنتین گفت که “معاصر” به پایان رسید … این هنرمند می تواند هم یک شرور اپرتا مانند Sataneev در “جادوگران” باشد و هم یک سرهنگ نجیب – مانند “گفتن یک کلمه در مورد هوسار بیچاره” ریازانوف یا دیوان سالار عاشقانه – در فیلم “گاراژ”. و وولند گفت در اقتباس فیلم استاد و مارگاریتا توسط یوری کارا کاملاً در راز بولگاکوف قرار می گیرد.

والنتین ایوسیفوویچ ژانر شعرهای شبانه و کنسرت های تئاتر را دوست داشت – با لذت او با همسرش دوئت می کرد: او شعرهای شاعران عصر نقره را می خواند ، و او خودش را با خطوط خودش در می آورد.

نمودارهای تیز و گزنده گفت بیش از یک بار همکاران این حرفه را بی روح کرده است. بسیاری از آنها چنان اهانت آور به نظر می رسیدند که برخی از هنرمندانی که به آنها اختصاص داده شده بودند ، چندین سال با گفت صحبت نکردند. و استاد بزرگوار اعتبار زیر را نشان می دهد: علاوه بر این ، این فقط برای یک فرد با استعداد نوشته شده است ، گناه است که یک بازنده را مسخره کند “.

متنوع ، صادق و با استعداد انکارناپذیر. دنیا اینگونه والنتین ایوسیفوویچ را به یاد خواهد آورد. خداحافظی از هنرمند افسانه ای ، شاعر و “معاصر” در تئاتر بومی وی امکان پذیر خواهد بود. علی رغم همه گیری ، تصمیم بر این شد که مراسم خداحافظی با بازیگر افسانه ای افتتاح شود تا همه بتوانند آخرین ادای احترام خود را به بت کنند.

این هنرمند در گورستان تروئکوروفسکی ، در خیابان بازیگران ، در کنار سرگئی یورسکی و الکسی بولداکوف به خاک سپرده خواهد شد.

خبرنگاران ما از ساعت 10 صبح در مراسم خداحافظی با والنتین گفت کار می کنند.در پخش آنلاین – عکس ها ، فیلم ها و اخبار مراسم تشییع جنازه.

درگذشت والنتین گفت: عکسهای نادر و نقشهای روشن هنرمند

درگذشت والنتین گفت: عکسهای نادر و نقشهای زنده هنرمند


به گالری عکس مربوط مراجعه کنید