پریگوژین در مورد امتناع والریا از آواز خواندن برای 8.5 میلیون روبل توضیح داد

“یک تصمیم صادقانه از طرف ما”

والریا (به نام واقعی – آلا پرفیلووا) خواننده محبوب روسی از خواندن در مهمانی شرکتی سال نو در 31 دسامبر با پرداخت 8.5 میلیون روبل خودداری کرد. شوهر وی ، تهیه کننده موسیقی جوزف پریگوگین ، در مصاحبه با FAN در این باره گفت.

به گفته همسر این هنرمند ، آنها تصمیم گرفتند که اجرا را رها کرده و پول را پس دهند به این دلیل که در شهری که برنامه جشن برای آن برنامه ریزی شده بود ، برگزاری مهمانی ها پس از 23 ساعت ممنوع است. پریگوژین جزئیات را به اشتراک گذاشت: “ما مجبور به بازگرداندن این پول هستیم ، این یک تصمیم کاملاً عادی و صادقانه از طرف ماست.”

همسر این خواننده همچنین توضیح داد که قیمت بالای اجراها در سال جدید چیست. به گفته این تهیه کننده ، مردم می خواهند بدون خرید بلیط از آواز خواندن هنرمند مورد علاقه خود به صورت خصوصی لذت ببرند. طبق گفته Prigozhin ، مشتریان عملاً می خواهند یک کنسرت خصوصی در خانه خود برگزار کنند.

پیش از این ، جوزف پريگوجين از وبلاگ نويساني كه هيچ ارتباطي با تجارت نمايشي ندارند و محبوبيت بيشتري دارند ، شكايت كرد و بدين ترتيب از موسيقيدانان حرفه اي نان گرفت. وی همچنین اظهار داشت که هنرمندان فعلی تأثیر منفی بر جوانان دارند و هنرمند هیپ هاپ را مورگنسترن مقصر می داند.