آژانس هواشناسی هواشناسی تاجیکستان با کمک 8881111000110888 ADB در حال مدرن سازی است صفحه اصلی / اخبار / اصلی / آژانس آب و هواشناسی تاجیکستان با کمک مالی ADB مدرن شده آژانس آب و هواشناسی تاجیکستان با کمک مالی ADB در حال مدرن سازی است 14 سپتامبر 2020 09:48 Avesta.Tj | 20/9/2020 | سه تسهیلات برای عملکرد موثر آژانس آب و هواشناسی تاجیکستان با هزینه بانک توسعه آسیا (ADB) ساخته می شود. همانطور که به “اوستا” در وزارت دارایی جمهوری گزارش شد ، بانک انکشاف آسیایی 11.5 میلیون دلار کمک بلاعوض برای ساخت دو ساختمان اداری جدید برای هیدرومت و یک ساختمان مسکونی 11 طبقه برای کارمندان آژانس اختصاص داد. این پروژه تحت عنوان “مدیریت منابع آب در حوضه رودخانه پیانج” برنامه ریزی شده است که تا پایان سال 2023 اجرا شود. هدف این پروژه کمک به تاجی هیدرومت در ارائه خدمات آب و هوایی با کیفیت برای مدیریت آب و کاهش خطر بلایا در حوضه رودخانه پیانج است. به عنوان یک یادآوری ، در سال 2018 ، هیئت مدیره بانک توسعه آسیا (ADB) کمک مالی 6.5 میلیون دلاری را به عنوان بودجه اضافی برای پروژه در حال اجرا برای بهبود مدیریت آب در حوزه رودخانه پیانج ، بزرگترین حوزه رودخانه در تاجیکستان تصویب کرد. 5 میلیون دلار بودجه اضافی توسط صندوق آب و هوای سبز (GCF) تأمین شده است که توسط ADB اداره می شود.

Avesta.Tj | 20/9/2020 | سه تسهیلات برای عملکرد موثر آژانس هواشناسی هواشناسی تاجیکستان با هزینه بانک توسعه آسیا (ADB) ساخته می شود. همانطور که به “اوستا” در وزارت دارایی جمهوری گزارش شد ، بانک انکشاف آسیایی 11.5 میلیون دلار کمک بلاعوض برای ساخت دو ساختمان اداری جدید برای هیدرومت و یک ساختمان مسکونی 11 طبقه برای کارمندان آژانس اختصاص داد. این پروژه به نام …

ثبت آژانس هواشناسی برای آب و هوای تاجیکستان برای اولین بار در اوستا با اعطای کمک هزینه انکشاف آسیایی در حال مدرن سازی است – یک خبرگزاری منتشر شد.