آگوزاروا با آلبومی از آهنگهای عجیب

به طور غیر منتظره ای دوباره به موسیقی بازگشت <ص> درست است ، دسیسه به سرعت ارزش خود را از دست داد. این آلبوم که روز جمعه در وب قرار گرفت ، “ملکه غروب آفتاب” نام دارد و متأسفانه هیچ چیز جدیدی در آن وجود ندارد. این مجموعه ای از آهنگ های اواخر قرن گذشته و اوایل قرن حاضر است و همه قطعات یا در کنسرت ها اجرا می شدند یا در زمان های مختلف در آلبوم ها یا انتشارات اینترنتی مختلف پخش می شدند. با این وجود ، “ملکه غروب” مجموعه ای با شخصیت است ، اول از همه ، به دلیل بازدیدهای بزرگ ، فقط “سرزنش نکن” وجود دارد ، و همه چیز دیگر یک لحاف تکه تکه و پر جنب و جوش است که فقط ژان می تواند از واضح ترین آهنگ ها ببافد. < / p>

به سختی می توان به دیسکوگرافی رسمی آگوزاروا گیج کننده اشاره کرد. این شامل نمونه “آلبوم روسی” سال 1991 و سه مجموعه است. “آلبوم روسی” یک توهم پاپ فوق العاده است که هنوز هم باور کردنش دشوار است. این آهنگ ها به گونه ای ساخته شده اند که گویی در تلاقی زمان ها و در همان زمان خارج از هر زمان هستند ، پس از حضور به همان اندازه قانع کننده و زنده در ژانر Bravo در 80s سنگین گذشته و جسورانه ، شروع قدرتمندی برای ژانا به عنوان یک هنرمند انفرادی شدند. قرن.

چنین شروع قدرتمندی امیدهای جدی را برای آینده “ملکه راک اند رول روسیه” ایجاد کرد. در چهره او ، ظاهر چیزی کمتر از “دومین پوگاچوا” انتظار نمی رفت ، او حتی در “رژه بزرگ” “ZD” به عنوان “خواننده سال” انتخاب شد و برای یک دوره کامل آماده می شد. با این حال ممکن است خواننده بعداً اتفاق افتاده باشد و به اصطلاح. سندرم آلبوم دوم ، یعنی پس از موفقیت فوق العاده ، انتشار بسیار مبهمی در پس زمینه دیسک اول به نظر می رسد ، که اغلب در چنین مواردی اتفاق می افتد ، اما آلبوم اصلی دوم برای Jeanne به سادگی اتفاق نیفتاده است – این روش است که فریب می خورد یا شرور سرنوشت آن را دستور می دهد.

“Nineteen Ninetee’s” ، که توسط رهبر “مرکز” واسیلی شوموف در امریکا طی یک مهاجرت کوتاه مدت در سال 1993 ضبط شده است ، هنوز هم بسیار زنده به نظر می رسد. آهنگ های “Center” در ریمیکس های شگفت انگیز با صدای آگوزارووا به چیزی فوق العاده ماجراجویانه و دست نیافتنی مد تبدیل شد ، اما هنوز هم مجموعه ای از کاورها بود ، نه یک آلبوم اصلی.

در سال 2003 ، ژانا مجموعه دیگری با عنوان “Back2Future” را منتشر کرد ، که تا به امروز آخرین نسخه از آگوزاروا باقی مانده است – مانند وصیت نامه موسیقی و خلاقیت “ملکه راک اند رول روسیه” … در این وصیت نامه ، علاوه بر پراکندگی کامل 16 قطعه غیرقابل نفوذ در دوره های مختلف ، از جمله جلد مگا برای گلهای رز سفید ، که به نظر می رسد بسیار نمادین تر از نسخه اصلی از Tender May است ، عنوان آلبوم نیز اشاره ای به حماسه تاریخی فیلم هالیوود در مورد سفر در زمان مانند یک مثل فلسفی با پایان باز به نظر می رسید. این پایان باز ، به یک معنا ، پراکنده و کمتر از خود سکوت ، پریمیرهای موسیقی و اظهاراتی بود که با صاعقه ای تصادفی در فضا و زمان موسیقی برقی به وجود آمد ، کاملاً عاری از هرگونه سیستمی و هدف گذاری سالم بود. با این حال ، خودانگیختگی همیشه ویژگی و ویژگی اصلی طبیعت خانم آگوزارووا بوده است که به طور کامل و کامل به فرارهای خلاقانه وی مهاجرت می کند.

بعید به نظر می رسد “ملکه غروب آواز” موسیقی یک مهمانی نوستالژیک مست باشد. ترانه های جمع آوری شده در اینجا نه دلیل برای دلتنگی بلکه فرصتی است که بار دیگر از آگوزاروا یک هنرمند بزرگ و خواننده ای کاملاً منحصر به فرد بخوانیم. آوازهای او هنوز هم نوعی فضا است و از بسیاری جهات نمونه ای از چگونگی آواز خوانندگی از ژانرهای مختلف است.

“اوه ، بهشت ​​کالیفرنیا ، ما شنبه ملاقات کردیم ، و یک دلال سیاه خوب کار کرد” ، این خواننده در پایان عنوان “ملکه غروب” و سایه های لیوبا اوسپنسکایا بلافاصله ظاهر می شود. کاملاً لیوبین یک چیز است ، اما صدای آگوزار یک مرد نیمه ذهنی را به یک شاهزاده مغرور با لمس پیچیدگی و جذابیت تقریبا فرانسوی تبدیل می کند. “دور” در روح برخی از آهنگ های زمفیرا به نظر می رسد ، با این تفاوت که دوباره بسیار جالب تر خوانده می شود.

با این حال ، روحیه آن ، با توجه به تقویم زمانی برهنه ، هنوز سوال بزرگی است. Zemfira زمانی به موسیقی آمد که Zhanna قبلاً داستان او بود و هنگامی که ستاره اصلی راک Ufa در ابتدای کار خود در سال 2000 در مورد “The Girl is Ripe” تلاش کرد ، بسیاری از شنوندگان با تأثیرپذیری ، در غیاب گوگل دانای فعلی ، عناوین را نمی فهمیدند ، چندین روز در آنجا ماندند با اطمینان کامل که این آگوزاروا بود که ناگهان منتظر مدتها منتظر ماند و پس از یک سکوت طولانی خیلی تازه از خواب بیدار شد …

ترتیبات در “ملکه غروب آفتاب” ، مثل همیشه با او ، و در اینجا آنها مانند یک کروکوپی بیرون می ریزند: سالن بدون سر و صدا ، یکپارچهسازی با سیستمعامل سنگ ، جایگزین در روح دهه نود ، لوازم الکترونیکی و حلقه ها در روح صفر ، رگی آبدار ، مرحله جارو … چنین مجموعه ای ، نه تنها یک آلبوم ، بلکه هر مجموعه ای می تواند از هم بپاشد ، اما صدا و جذابیت ، حتی در هوای زودگذر ، به طرز شگفت انگیزی همه چیز را به هم متصل می کند و حتی آن خطوط را می دهد ، که به طور کلی از فوق العاده ، بازیگوشی و جذابیت راک اند رول.

در قرن جدید ، ژانا آگوزارووا یک هنرمند باشگاهی است و تعداد زیادی بازدید از زمان “Bravo” و تکنوازی “آلبوم روسی” را دارد. اما اگر کنسرت های او فقط برای رودخانه های اشک در مورد جوانی دیرینه طراحی شده باشد ، پس آلبوم ها ، اگرچه از قطعات قدیمی جمع شده اند ، هنوز هم می توانند ماجراهای موسیقی و حتی احساساتی را ارائه دهند که می توانند بسیار تازه شناخته شوند. پر جنب و جوش ، سرگرم کننده است ، هیچ تاجی از ملکه پاپ وجود ندارد ، اگرچه او هنوز هم همان “ملکه Chauntecleer” است ، اما صدایی وجود دارد که به شما اجازه می دهد تمایل به تغییر مسیر بعد از آیه اول و آواز را فراموش کنید.