بازیگران از انتصاب مارچلی به عنوان مدیر هنری تئاتر موسوت

قدردانی کردند

برای 98مین بار ، گروه موسوت به امید شنیدن یک برنامه کاری خلاق در مقیاس بزرگ ، از تعطیلات برمی گردد. علاوه بر این ، آخرین فصل در 16 مارس به پایان رسید. اما این سال تئاتر نه تنها به دلیل همه گیری ، بلکه همچنین با انتصاب یوگنی مارچلی به پست مدیر هنری در خاطر خواهد ماند. اتفاقاً ، چندین سال خالی بود.

این گروه بدون توجه به جایگاه های شطرنج ، به سرعت تقریباً تمام غرفه های مرحله اصلی را اشغال می کند و آماده می شود تا سخنان رئیس گروه را بشنود. “ما تصمیم گرفتیم ، دقیقاً برای تکمیل ، قسمت صحنه تئاتر را تکمیل کنیم. و من خوشحالم که این انتصاب یک راز نیست. خود به خودی یا ناگهانی نیست. الكساندر كیبوفسكی از صحنه می گوید بسیاری از افراد در تصویب آن شركت كردند.

مارچلی باتوم را بدست می گیرد و با هیجانی پنهان به گروه جدیدش می رود. یوگنی ژوزفوویچ صادقانه اعتراف می کند: “من در حال آماده سازی سخنرانی بودم ، اما همه چیز را فراموش کردم.” – بی نهایت از همه ممنونم و من با امید و ایمان به تئاتر می آیم. ” مارچلی اذعان می کند که اخیراً فعالیت های شورای شهر مسکو را ضعیف دنبال کرده است. اما در ماه اکتبر او سعی خواهد کرد خود را کاملا در زندگی تئاتر غرق کند. “من تمام پروژه هایی را که 2 سال قبل بود رها کردم. مدتی به عنوان یک هنرمند آزاد کار کردم و فهمیدم که دیگر نمی خواهم. تئاتر از اهمیت بیشتری برخوردار است. سیستم از اهمیت بیشتری برخوردار است. من واقعاً امیدوارم که آمدن من به خانه شما انگیزه و جنبشی را برای پیشرفت ایجاد کند. ” مدیر هنری قصد دارد کل کارنامه موجود را اصلاح کند و سپس برنامه خود را پیشنهاد دهد.

بازیگران با شور و شوق به سکاندار جدید خود گوش می دهند ، با تأیید سر و با سخاوتمندانه با تشویق به مارچی پاداش می دهند.

“من شخصاً منتظر نقش و کار هستم. زیرا در سال های اخیر تئاتر از نظر خلاقیت بسیار کم تحرک بوده است. و این احساس وجود داشت که روح تئاتر دارد می رود. پاول اوسیپوویچ چامسکی البته روح تیم ما بود. همه چیز نزدیک او عالی بود. بنابراین ، من واقعاً امیدوارم که اوگنی ژوزفوویچ بهترین ها را از تئاتر ما بگیرد ، تکثیر کند و چهره خود را به سمت گروه نمایش معطوف کند. و ما آن را فوق العاده است. اوگنی ژوزفوویچ اکنون با هنرمندان آشنا می شود و بر اساس پتانسیل آنها ، کارهای جدیدی خلق می کند. “اولگا کابو با ما به اشتراک می گذارد. والنتینا تالیزینا. عکس: سرویس مطبوعاتی تئاتر

در همین حال ، قسمت رسمی به پایان رسیده است و برخی از هنرمندان شخصاً انتصاب مارچلی را تبریک می گویند. از جمله الکساندر فیلیپنکو.

“بازیگران مدارس مختلف در تئاتر بزرگ شورای شهر مسکو کار می کنند. و این ، به نظر من ، مشکل اصلی خواهد بود. مارچلی یک آزمایشگر است. و این مقصد نوعی انتقال کوانتومی است. من همیشه به جایگاه Efros پایبند هستم: بازیگر باید جایگاه خود را در فرمول درک کند. یعنی آگاهانه خلق کند ، و نه آنچه را که در انبار دارد منتقل کند. و من می دانم که اوژن همیشه این فرمول را دارد.

به تئاتر فرصت داده می شود. و البته این جذابیت برای جوانان است. گروه اکنون برای تغییرات حداکثر آماده شده است. مانند خاک سست است که می توان کاشت. یک مرحله فوق العاده جالب از تئاتر آغاز می شود. اعلیحضرت ، شانس نقش بزرگی در زندگی یک بازیگر دارد. و این مورد بود که اوژن مارچلی را به ما رساند. برای من کاملا غیرمنتظره بود! من تا آخر اعتقاد نداشتم. “

در این میان ، تئاتر به مسیری که توسط کارگردان والنتینا پانفیلوا و هیئت مدیره ترسیم شده است ادامه خواهد داد. از آنجا که همه گیری ها انتشار اجراهای فصل گذشته را مسدود کردند ، بیننده آنها را در ابتدای اجرای جدید مشاهده می کند. در تاریخ 13 سپتامبر ، اولین نمایش “ریچارد سوم” به کارگردانی نینا چوسووا با بازی الکساندر دوموگاروف و یکاترینا گوسهوا در نقش های اصلی برگزار می شود. پاول پارخومنکو نمایش “قماربازان” را ارائه می دهد و یوری ارمین تمرینات نمایش “سرگردان” را بر اساس نمایش “پیرمرد” ساخته ماکسیم گورکی آغاز می کند. اما بیننده فقط در سال 202 اولین نمایش را می بیند.

والنتینا پانفیلوا همچنین از به تعویق انداختن کار در نمایش “ما از جاز هستیم” خبر داد. این از مشکلات مالی ناشی می شود. لیست برنامه ای با نمایش “رام کردن زیرک” به کارگردانی آندری کنچالوفسکی به پایان می رسد. این اولین کارگردان در سه گانه برنامه ریزی شده براساس ویلیام شکسپیر خواهد بود.