الكساندر ژوربین. اپرا “آنا ک.”

“آنا ك.” – رویای گرامی آهنگساز. الکساندر ژوربین سالها آرزوی نوشتن اپرا بر اساس طرح “آنا کارنینا” ساخته لئو تولستوی را داشت. اما من چیز خاصی می خواستم. غیر معمول ، برخلاف دیگران.

او با همکاری آنا رودیونوا و سرگئی پلوتوف ایده جالبی را تجسم بخشیده است. اپرا با نام مرموز “آنا ك.” متولد شد.

قهرمان این اپرا (یکی از قهرمانان) ANATHER آنا کارنینا ، دختر است. و همان آنا توسط یک قطار در مقدمه برخورد می کند. یکی از شخصیت های اپرا آهنگساز پیوتر ایلیچ چایکوفسکی است. این اقدام در دو دوره زمانی انجام می شود: در نیمه اول دهه 70 قرن XIX و در 16 و 17 نوامبر 1893.

“آنا ک.” (ساخته شده در سال 2013) یک اپرا تراژدی از سه گانه اپراهای بزرگ ژوربینسک است که شامل درام عاشقانه آلبرت و ژیزل (2011) و بوفه اپرا روز مبارک (2020 ، اولین نمایش آن نیز در برنامه جشنواره). آنها با یک شعار مشترک متحد می شوند: “اپرا برای مردم”. این چرخه ای است که مدت ها توسط آهنگساز تصور می شده است و همه آثارش در سنت های اپرا از قرن نوزدهم – اوایل قرن 20 ساخته شده اند ، که برای اجرای خوانندگان مکتب بل کانتو و صدای ارکستر سمفونیک طراحی شده است و در عین حال با استفاده از ناسازگاری ، سونوراتیک ، الئوراتیک و غیره مدرنیزه شده است.

نمایش جهانی “آنا ک.” الکساندر ژوربین ، سمفونی آکادمیک دولتی Capella روسیه را در کنسول رهبر ارکستر – هنرمند مردم فدراسیون روسیه ، والری پولیانسکی ، سپرد. این ارکستر سالها با آهنگساز همکاری داشته و اولین مجری تعدادی از آهنگسازان است.

آهنگساز – الكساندر ژوربین

نویسندگان لیبرتو – آنا رودینوا ، سرگئی پلوتوف

توسط سمفونی آکادمیک دولتی Capella روسیه انجام شده است.

رهبر ارکستر – هنرمند مردم فدراسیون روسیه والری پولیانسکی.

کارگردان نسخه کنسرت هنرمند ارجمند فدراسیون روسیه ایگور یاتسکو است

پنجمین جشنواره بزرگ سالگرد الکساندر ژوربین آهنگساز “جدی و آسان!” توسط وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه ، دپارتمان فرهنگ شهر مسکو ، روسکونسرت ، بنیاد هنر ، علوم و ورزش و بنیاد خیریه میخائیل رودیاک پشتیبانی می شود. تهیه شده توسط تولیدات گبگارت.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی جشنواره