آنا پلتنوا ویدئویی را که توسط دخترش

گرفته شده است

Pletneva به عنوان پوششی برای تک آهنگ ، عکس خود را با لباس شنا ، که به سبک هنر پاپ پردازش شده بود ، انتخاب کرد. با سه شکل از آنیا تزئین شده است ، که روی هم قرار گرفته و در رنگ های روشن و اسیدی قرار گرفته است. پرتوهای چند رنگ از آنها تابش می کند. این هنرمند درباره این تصویر اظهار داشت: “وقتی این آهنگ را نوشتم ، این حال من بود.” به نظر می رسد که این ویدئو کمتر آبدار و درخشان نیست ، البته بسیار ساده: خواننده در حال استراحت در دریا است ، در آب لاجوردی استحمام می کند ، خودنمایی می کند ، در ساحل صخره ای ژست می گیرد ، لباس های شنا را مانند دستکش عوض می کند ، می خواند: “تابستان به سبک دیسکو – ویسکی عنبر سفید روی لباس … تابستان بسیار زیبا در حال فرار است ، با آن آستالاویستا. “

در تاریخ 21 اوت ، تکنواز “وینتاژ” 43 ساله شد و انتشار این ویدئو به روز تولد وی اختصاص یافت. فیلم مود ، همانطور که این سبک خوانده می شود ، در ترکیه فیلمبرداری شده است. اپراتور آن دختر 14 ساله خواننده Marusya بود که به گفته وی حتی برای او حقوق و دستمزدی دریافت می کرد ، البته کاملاً متوسط:

– من ارزان ترین کلیپ تاریخ گروه Vintage را به شما ارائه می دهم! این فیلمبرداری شده و 200 دلار قیمت دارد … این مبلغی است که توسط Marusya پرداخت شده است ، که به عنوان اپراتور عمل می کرد. اما خود شما اگر همه چیز را تا آخر تماشا کنید همه چیز را درک خواهید کرد.

در آخر ، صدای Marusya خارج از صفحه شنیده می شود ، که با یک خط در حال اجرا تکرار می شود: “A-ah! پاهای من! “