آنا سمنوویچ بازیگران مشهور را از

به نمایش می گذارد از خارج ممکن است به نظر برسد که این یک ایده خوب است ، به خصوص هنگامی که برنامه هایی در اینترنت مشاهده می شود ، جایی که احتمالاً Palu و Kukushkin برای پیدا کردن مخاطبان خود دشوار نیستند. قالب های برنامه های تلویزیونی صبح سنتی به عنوان قالب انتخاب شدند. و بنابراین بازیگران این خبر را می خوانند ، غذا می پزند ، با ستاره ها صحبت می کنند و حتی با چتر نجات می پرند

اگر از این طریق تولید کنندگان می خواستند نشان دهند که شخصیت های دارای آموزش تخصصی و پیش زمینه چشمگیر چقدر سردتر از وبلاگ نویسان خودآموخته هستند ، پس اتفاقات زیادی رخ داده است. اما اگر جاه طلبی وجود داشته باشد تا کمی سرگرم کننده ترین کمدین Anton Lapenko و نمایش او “Inside Lapenko” از پایه قرار بگیریم ، آنگاه شامپاین برای سازندگان “برنامه صبح” (این نام پروژه با پال و کوکوشکین است) خیلی زود برای افتتاح است.

شاید کاریزماها و تجربه های الکساندر و نیکیتا به بیرون کشیدن طرح های دست متوسط ​​کمک کند ، اما امید داشتن معجزات در شرایطی که شوخی هایی که باید بازی کنند واقعاً اختراع نمی شوند ، به نوعی عجیب است. توقعی که بازیگران باتجربه به راحتی و مبتکرانه بداهه نوازی کنند ، تاکنون ناکام مانده است. و در نتیجه ، در تقلید از برنامه “وقتی همه در خانه هستند” آنا سمنوویچ در نقش خودش با چند عبارت و یک زن و شوهر از گریم ها بسیار قانع کننده تر از Kukushkin به نظر می رسند و مجری تلویزیون را در حالت هیستریک بازی می کند.

نتیجه گیری اندک است ، و همه ناامید کننده هستند. اول ، در رقابت بین بازیگران و ستاره های پاپ ، دومی همیشه برنده می شوند ، زیرا ستاره های پاپ بازی نمی کنند ، واقعی هستند. ثانیاً ، در وهله اول ، شهرت خوب بودن ، خود را قادر سازنده بودن یا اعتقاد به چنین تعارفاتی است. طنز شیب لغزنده است ، و پال و کوکوشکین هنوز هم به طرز مضحکی از آن می گریزند.