آرمن جیگارخانیان برای اولین بار در روز تولد

وارد تئاتر شد

خانه در مسیر Starokonyushenny. در اتاق نشیمن ، سبدهای گل ، بسته های بادکنکی بسته شده به صندلی ها و صندلی ها وجود دارد. دو عدد با رنگ طلای بادی – 8 و 5 – اتاق را تزئین می کنند.

⁃ ساشا کالیاگین قبلاً با من تماس گرفته است. حالا من با Emmochka Vitorgan صحبت کردم – او با ایرا و بچه ها در کیف است. من به تئاترم می روم ، – آرمن بوریسویچ به من می گوید.

او وضعیت خوبی دارد (در مقایسه با آنچه یک سال پیش بود): او همیشه لبخند می زند ، اگرچه پاهای او کمی از کار می افتد – او باید به دستیاران اعتماد کند. پرستار النا و دستیار اسکندر ، که هنرمند را در پیاده روی همراهی می کنند ، دائماً با او زندگی می کنند. Artur Soghomonyan ، یک دوست وفادار ، سلامتی خود را کنترل می کند ، همانطور که می گویند ، انگشت خود را روی نبض نگه می دارد.

⁃ -آرمن بوریسوویچ اکنون اغلب بیرون می روید؟

while در حالی که هوا گرم است بیرون می روم. من قدرت دارم ، بله ، بعد از همه شوک ها در حال بهبودی هستم. اما من نمی خواهم در این روز درباره چیزهای بد صحبت کنم.

در آن لحظه ، دوستان وارد شدند – دلقک Gagik Avetisyan. همسرش تاتیانا ولاسووا ، که از ایالات متحده بازگشت ، همراه با جیگارخانیان در آپارتمان زندگی می کند. آنها روابط کاملاً دوستانه ای دارند و به نظر می رسد زندگی در خانه رو به بهبود است.

خوب ، در تئاتری که نام او را بر خود دارد ، مهمانانی از تئاتر مایاکوفسکی منتظر هستند – سوتلانا نمولیایوا ، ایگور کوستولفسکی ، میخائیل فیلیپوف – شرکای طولانی مدت جیگارخانیان. هنرمندان جوان همچنین به مدیر هنری خود تبریک می گویند – آنها در حال تهیه شماره هستند. و فیلم مستند “هنرمند ملی” که در کل سال گذشته فیلمبرداری شده است ، نمایش داده می شود.