آسموس در Chukotka erotica

بازی کرد

ساکنان Chukotka ، عمدتا روستای لورینو ، در “کیتوبوی” بازی کردند. این کارگردان بازیگر برجسته ولادیمیر اونوخوف را در یک مرکز توانبخشی پیدا کرد و این یک عطای الهی است. قهرمان ایده آل – بدون طغیان بازیگری ، وقتی نفس می کشد بازی می کند. او مانند آلیوشکا ، با دختر در اینترنت ارتباط برقرار کرد و معتقد بود که با عشق واقعی روبرو شده است. نقش یک ستاره دور از وب را کریستینا آسموس بازی کرد. نیمی از روستا برای دیدن بور نیمه برهنه جمع می شود.

و قهرمان جوان ساعتها در یک گفتگوی اروتیک می نشیند و با دختری از ایالات متحده گفتگو می کند: “شما زیبا هستید. ما در روستا چنین بورهایی نداریم. من آلیوشکا هستم. ” دختر او را نمی شنود. تنها کاری که او می تواند انجام دهد این است که به راحتی در تختخواب تکان می دهد ، از صفحه نمایش کاربر دیگری را اذیت می کند. آلیوشکا با یکی از دوستانش به طور عمده درباره دختران صحبت می کند: «آیا روسپی ها در آنادیر وجود دارند؟ بیایید اینجا با یکی تماس بگیریم. ” اما پرواز به آنها پنج ساعت طول می کشد. در یک روستای دور افتاده ، عشق محکم است و همانطور که به نظر می رسد ، این یک مشکل واقعی است و چنین زیبایی هایی وجود ندارد. فقط یک بار دایی من یک بور روسی را از سرزمین اصلی می آورد. نقش او را جسورانه توسط نویسنده ، کارگردان و تهیه کننده ماریا چوپرینسکایا بازی کرد – او مانند یک توفان در روستا را جارو کرد ، اولین درس های عشق را به آلیوشکا داد. وی برای جبران خیانت ، اشتیاق مجازی خود را با دست و قلب تقدیم می کند. اولگ ویدوف در کنار گالینا برژنوا و ناتالیا فدوتووا. عکس: تهیه شده توسط گروه فیلم

احساسات به قدری شدید است که آلیوشکا برای رفتن به دیترویت با غذای کنسروی پشت به آلاسکا می شتابد. او به مرزبان آمریكایی خواهد گفت: “من در آنجا دختری دارم” ، و این شخصیت فوق العاده جداگانه ای است كه بازیگر بلژیکی آری وورتالتر بازی می كند. او درک خواهد کرد ، پسر چوکچی را با قایق به سواحل آمریکای آرزو تحویل می دهد. او آنجا می دود و می گوید: “من از آمریکا خسته شده ام.” “خداحافظ آمریکا – اوه ، جایی که من هرگز نخواهم بود” – این در مورد “نهنگ” است.

فیلیپ یوریف با عشق فراوان به مردم ، تصویری ملایم و دراماتیک ثبت کرد. برخی صحنه ها آنقدر زیبا هستند که شاهکارهای سینمای جهان را به یاد می آورند. رقصیدن در یک کلوپ Chukchi همراه با یک گروه روح کلاسیک فنلاندی Aki Kaurismäki را برمی انگیزد.

در طول جشنواره ، در یک شام جشن به افتخار رئیس هیئت داوران کیت بلانشت ، ارائه پروژه مستند ناتمام “اولگ” در مورد اولگ ویدوف بازیگر شوروی ، معروف به فیلم های “اسب بی سر” ، “مسکو ، عشق من” ، “قصه تزار” Saltane “،” Waterloo “،” Gentlemen of Fortune “. پس از طلاق از ناتالیا فدوتوا ، که با خانواده برژنف دوست بود ، در لیست سیاه قرار گرفت و تصمیم به ترک اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی گرفت. ویدوف به یوگسلاوی عزیمت کرد ، به ایتالیا و ایالات متحده آمریکا رفت و در آنجا در فیلم های هالیوود “گرمای سرخ” و “ارکیده وحشی” بازی کرد. در سال 2017 ، وی در کالیفرنیا درگذشت. بیوه بازیگر جوان بورستن-ویدوا تهیه کننده فیلم “اولگ” شد و یکی از دوستان خانوادگی خود را از ایالات متحده ، نادیا تس استرالیایی ، به عنوان کارگردان دعوت کرد. شاید این توضیح دهنده ارائه “اولگ” در مهمانی بزرگداشت بلانشت ، که اهل استرالیا است ، باشد. پدربزرگ و مادربزرگ نادیا اهل روسیه هستند. این فیلم بر اساس زندگینامه ناتمام اولگ ویدوف که آرزو داشت واقعیت زندگی پر تلاطم خود را بگوید ، فیلمبرداری شد. سازندگان فیلم موفق شدند با همسر ویدوف یوگسلاوی – وریکا ، میلنا دراویچ ، بازیگر بازیگر نقش لئونید بردیچفسکی ، نویسنده ، “میلنا دراویچ” بازیگر نقش اول ، دیدار کنند. همه آنها به زودی مردند. موسیقی این فیلم توسط پسر فیلمنامه نویس افسانه ای ایتالیایی ، تونینو گوئرا – آندره گورا – نوشته شده است. پول برای تولید توسط کل جهان جمع آوری شد و سرمایه گذاران بالقوه را در سیستم عامل های سرمایه گذاری جمعی با هدایای خلاقانه جذب کرد ، به ویژه کراوات مورد علاقه اولگ ویدوف ، که توسط یک طراح مسکو بازآفرینی شده است. نقاشی به زودی به پایان خواهد رسید.