باسکوف و کرکوروف قربانی روند موسیقی شدند

” وقتی ارگان بشکه را شروع می کنم ، من و دنی به سمت بالا پرواز می کنیم ، من مدتها صحنه را فتح کرده ام ، اکنون TikTok را می گیرم “، نیکولای با خوشرویی می گوید باسک ، اضافه کرد که او به طرز وحشیانه ای در تله کلبه آویزان است. نیکولای “دختر کیهان” را برای پسری از TikTok تغییر داد و از نظر نقل قول های موسیقی ، این احتمالاً تصمیم درستی است. اکنون این ستاره پاپ در زرادخانه خود آهنگ مشترکی با دانش آموز تازه وارد استراتژیک Danya Milokhin دارد و اگر در مورد جاه طلبی صحبت کنیم ، او با “رولکس” خود به پادشاه پاپ پاسخ می دهد ، با یک دانشجوی تازه کار دیگر – داوا همکاری می کند.

نکته جالب این است که اگر “Diko Tusim” و “Rolex” را جدا از کلیپ های تا شده گوش دهید ، هر دو آهنگ به سختی به عنوان آهنگ در شکل خالص خود درک می شوند. و هیچ چیز جای تعجب ندارد ، زیرا اینها آهنگ نیستند ، بلکه بخشی از یک استراتژی تبلیغاتی هستند ، تمایل به نشان دادن اینکه سرمایه داران پاپ نیز تراشه ای را برش می دهند و می دانند چگونه به بالای صفحه پرواز کنند.

بسیاری دیگر نیز می دانند. Kucher & Janaga ، Morgenshtern & Timati ، Artyom Kacher و Irina Dubtsova … مد مناسب باعث بدتر شدن ستاره های ما از ویروس کرونا می شود و ضعیف ترین قسمت این همکاری ها اغلب ترانه ها است. به نظر می رسد که نوشتن آنها فراموش شده است و به نظر می رسد عموم مردم آن را می بخشند و به تلاش های مشترک ستاره ها با توجه قابل توجه و گاه خوشایند پاداش می دهند.

در این زمینه ، لیوشا سویک و سرگئی لازارف ، با آهنگ های جدید خود در نمودار اکتبر ، مانند یک تنه عقب تنها هستند که کارهای موسیقی خود را منحصراً به تنهایی حمل می کنند. این رویکرد آهنگ های جدید آنها را به موسیقی برجسته تبدیل نمی کند ، اما مصرف کننده به هیچ چیز از این دست نیاز ندارد. بازدیدهای پاپ معمولاً پذیرفته نمی شود که به دلیل یکبار مصرف بودن مورد سرزنش قرار گیرند و همه از قبل به این واقعیت عادت کرده اند که این نوعی فست فود است. اما گاهی اوقات سم واقعی پیدا می شود. و ، شاید ، این نیز روندی است که امروز به پرواز در اوج کمک می کند.