بزروکوف گروه گوبرنسکی را به اجساد تبدیل کرد

در ساعت تعیین شده ، روزنامه نگاران درب غرفه ها را در هم می فشردند ، دوربین ها را تنظیم می کردند ، ماسکهای صورت خود را صاف می کردند و با دقت به دستورات وابسته مطبوعاتی گوبرنسکی گوش می دادند. لیانا خوسینوا چندین بار با جزئیات تکرار کرد: “ما به روشی منظم پیش می رویم ، به چپ توجه می کنیم ، تیراندازی می کنیم و جای خود را می گیریم.” اجتماع گروه ها را ندیدید؟ اما نه ، آنها قطعاً ندیده اند. و آنجا یک گروه نیست ، اما اجساد …

به محض اینکه درهای بزرگ چوبی باز شد ، مردم در دود آبی سرد غوطه ور شدند و چیزی شروع به زوزه زد. درست در سمت چپ ، جایی که به ما توصیه شده بود توجه کنیم ، مردم پشت فیلم سلفون شفاف چرخیدند و ناله کردند. اگرچه انسان زیادی در آنها باقی نمانده است – گونه ها پاره می شوند ، چهره ها تغییر شکل می یابد ، فقط پارچه هایی از لباس ها و پنهان ها باقی می ماند. آنها بیهوش برخی عبارات را تکرار می کنند … نقش ها! این ماکتهای آنها از نمایشهای استانی است! این بدان معناست که هنرمندان پشت حجاب شیمیایی هستند.

صدای فرمان دهنده از بلندگو حواس شما را از جنون مسحورکننده پرت می کند: “همه جای خود را می گیرند. ماسک های خود را بردارید. ” در این زمان ، مردم با لباس مخصوص در صحنه ظاهر شدند. در این موارد آنها در اطراف اشیا infected آلوده راه می روند. آنها چیزی را اندازه می گیرند و با صدای بلند صدا می کنند. پرده آهنی روی صحنه می افتد – این بار نه یک شکل سخنرانی ، بلکه یک پرده آتش واقعی. و آنجا و سپس چند مخالف با قوطی های آئروسل از تیرها بالا می روند. نقاشی های دیواری ورق های قلع را به وفور نقاشی می کنند. مثل آبکی … توقف کن سرانجام ، کلمات وارد می شوند. “تئاتر زنده است!” این هنرمند ناامید را ترسیم می کند در حالی که دو نفر با لباس های عمومی سعی دارند او را از بوم آهنی بردارند. پرده بلند می شود ، و یک پزشک روی صحنه ظاهر می شود – یک لباس لباس ، لباس بزرگ ، همه چیز با او. وای نه. این سرگئی بزروکوف است.

– من پزشک ارشد Volgogradka هستم. روزنامه نگاران عزیز ، به احتمال زیاد امروز بیمار خواهید شد. با تئاتر مریض شوید. شما شروع به خواندن شعر ، ضبط ویدئو می کنید. به هر حال ، باسیل تئاتر بسیار مسری است و کسانی که حداقل یک بار از آن دیدن کرده اند برای همیشه بیمار می شوند. خارج از کار ، این هنرمند یک زامبی است. غیر ترسناک؟ و آنها گاز می گیرند و می توانند آلوده شوند! مدیر هنری می گوید ، اما فقط با ویروس استعداد و نبوغ.

و حالا شوخی های کنار. تا زمانی که مدخل جسورانه به واقعیت خفقان آور تبدیل شود ، لازم است که وقت کافی برای ارزیابی و صحبت درباره برنامه ها داشته باشید. در آخرین فصل کوتاه MGT 360 نمایش اجرا کرد که 180،425 تماشاگر آنها را تماشا کردند. عکس: گالینا فسنکو.

برنامه های تئاتر کمتر جاه طلبانه نیست. نمایش برتر سال گذشته “برای هر انسان خردمندی کافی است” که به یاد اولگ تاباکوف ساخته شده است ، با بازیگر اصلی جدید منتشر می شود. Glumov با بازی بزروکوف سالها توسط ایلیا ملاکوف اجرا می شود.

در تاریخ 29 اکتبر ، کافه Poetic LUCH ، به کارگردانی اولگا ماتویوا ، در صحنه کوچک افتتاح می شود. این اجرا براساس شعر دهه شصت است. در اواسط ماه دسامبر ، به مناسبت 160 سالگرد تولد A.P. تئاتر چخوف در حال آماده سازی اولین نمایش “عمو وانیا” به کارگردانی مدیر هنری است. اما خوشبختانه برای هواداران ، غافلگیری به همین جا ختم نمی شود. سرگئی بزروکوف نقش اصلی را بازی خواهد کرد – ووینیتسکی.

در اواخر ماه ژوئن ، اولین نمایش الکترو درام “ستاره بی نام” به کارگردانی الکساندر سوزونوف با بازی آنا اسناتکینا و یک ستاره مهمان خاص (هنوز نامی فاش نشده است) در نقش های اصلی برنامه ریزی شده است. و فصل با شروع کار در مورد کمدی ویلیام شکسپیر با صدای زیاد درباره هیچ چیز به پایان می رسد. کارگردان آنا گوروشکینا در حال برنامه ریزی تمرینات برای فصل بهار و اولین نمایش است.