غیر اصولی مبهم ترین سریال تلویزیونی درباره زندگی ثروتمندان

لقب گرفت

مجموعه ای درباره ساکنان منطقه برکه های ایلخانی در زمانی که پدرخاندگان بدترین شهرت را داشتند با موفقیت منتشر شد. با توجه به اخبار و تالارهای گفتگوی شهر ، فقط اسنوب های ثروتمند در این منطقه زندگی می کنند و علاقه مندان به نمایشگاه و عموم مردم با ارزش های اخلاقی پایین برای پیاده روی به آنجا می آیند. بازی در چنین شهرتی بسیار کوته فکرانه خواهد بود و رومن پریگونوف کارگردان به همراه نویسنده الکساندر تسپکین که براساس داستان های این مجموعه فیلمبرداری شده است ، هر طور که می توانستند بازی کردند.

این پروژه یک بازیگر رویایی را ایجاد کرده است. به معنای واقعی کلمه همه چیز در این قاب وجود دارد: از Ingeborga Dapkunaite گرفته تا Aglaya Tarasova ، از Nikolai Fomenko تا Pavel Devyanyanko. و بازیگران تا حدودی خوش شانس بودند. همه آنها در فضای داخلی معتبر عالی به نظر می رسند ، با وجود این که هیچ چیزی برای بازی ندارند ، زیرا شخصیت های اصلی و نه چندان اصلی تقریباً همان مشکلات را حل می کنند: چگونه مشهور شویم ، به زنای زنا نخوابیم ، بیش از یک میلیون یورو برای رابطه جنسی هزینه نکنیم در هر سال

هم از نظر تصویر و هم از نظر درام ، سریال “غیر اصولی” شباهت زیادی به یک مجله براق دارد. به نظر می رسد مربوط به افراد زنده است ، اما همه چیز آنقدر صحنه دار ، فیلتر شده و فتوشاپ شده است که می تواند برای چشم ها لذتبخش باشد یا به شدت آزار دهنده باشد. اما نه برای فریب ، زیرا با شخصیت ها ، و با داستان های آنها ، و حتی با شوخی های آنها (این سریال به عنوان یک کمدی اعلام می شود) ، همه چیز از همان ابتدا مشخص است.

در پس زمینه اظهارات سریال دیگری درباره زندگی این م ofسسه محلی ، “غیر اصولی” بی ضررترین ، صد در صد رژیم غذایی است ، به جز سوگند ، سریال. همان ، تقریباً شورهای شکسپیر در باغ حلقه در حال جوشیدن است. در “زنان نگهدار” حتی در صحنه های وابسته به عشق شهوانی فضای هیجان انگیز سکولار و نوعی پیش بینی از بد وجود دارد. در اینجا همه چیز به میل نویسندگان برای نشان دادن سرمایه بسیار سکولار برمی گردد ، که افراد غیر سکولار به همان اندازه که می خواهند بخشی از آن باشند ، از آن متنفرند و شاید در طول مسیر ، آن را بخندند.

نمایش برنامه های نمادین شهر ، فضای داخلی مثال زدنی و لباس اصیل به خوبی انجام می شود. کارگردان رومن پریگونوف در دو قسمت دیگر “Duhless” بر این مهارت مسلط شد. با کنایه ، که یک سهام جدی بر روی آن ساخته شده است ، همه چیز خیلی زیبا نیست. جوک ها به طور کلی یک موضوع کاملاً شخصی هستند و برای شروع خوب است که خودتان تعیین کنید داستان های Tsypkin به عنوان یک منبع اصلی خنده دار هستند. مطمئناً توانایی های همه ستارگان درگیر در پروژه کافی است که یک سناریوی تقریباً مرده را دامن بزند. اما در برخی موارد ، حتی یک استعداد کمدی درخشان نیز ناتوان است.