مبارزه با اپیدمی قدرت چین

را نشان می دهد

مبارزه با اپیدمی قدرت چین را نشان می دهد 31 آگوست 2020 ساعت 4:40 بعدازظهر

Avesta.Tj | 08/31/2020 | در سال 2020 ، شیوع ناگهانی نوع جدید ویروس کرونا به سراسر جهان دامن زد. چین ، اول از همه ، کنترل اوضاع در داخل کشور را در دست گرفت ، در حال بهبود اقتصادی است ، همکاری بین المللی را در مبارزه با اپیدمی فعالانه ارتقا می دهد … اقدامات چین اعتماد به نفس و قدرت را به جهان می دهد.

Rhenmin Ribao می نویسد: در 23 ژانویه سال 2020 ، زندگی در میلیون ها ووهان “متوقف شد” ، در عوض مبارزه جامع با اپیدمی آغاز شد.

برای چند ماه ، دبیرکل کمیته مرکزی CPC ، شی جینپینگ شخصاً اقدامات مربوط به مبارزه با این بیماری را بر عهده داشت و به ادارات مختلف دستور می داد ، جمعیت چین در یک تکانه ایستادند تا بتوانند یک “دیوار” قوی در برابر همه گیری ایجاد کنند.

سرعت چین لذت بخش و شگفت آور است. PRC موفق به شناسایی عامل ایجاد کننده بیماری در هشت روز شد ، در 16 روز مجموعه ای از معرفها را با موفقیت توسعه داد و در هر ثانیه بیش از 1000 ماسک تولید کرد. بعلاوه ، چین به سرعت بیمارستانهای مدولار را دگرگون کرد ، بیمارستانهای حسنشان و لییزنشان را در 10 و 12 روز ساخت … کل کشور برای مقابله با بیماری همه گیر برخاست ، صنایع و صنایع مختلفی در این فرآیند دخیل بودند.

برای بیش از یک ماه ، 346 تیم پزشکی دولتی ، 42 هزار و 600 پزشک ، بیش از 900 کارمند بهداشت عمومی برای کمک به استان هوبئی آمده بودند. این بزرگترین عملیات پشتیبانی پزشکی از زمان شکل گیری چین جدید است.

مردم بزرگترین منبع اعتماد به نفس و قدرت چین در مبارزه با همه گیری است. PRC با بهره گیری از سیستمی که امکان کنسرت نیروها را فراهم می کند ، با تکیه بر قدرت ملی قدرتمند همه جانبه خود ، اقدام فوری را انجام داد تا در مدت زمان کوتاهی گسترش این بیماری همه گیر را متوقف کند. این یک شهادت به قدرت چین است.

مدیرکل سازمان بهداشت جهانی (WHO) تدروس گبریزوس ارزیابی زیر را ارائه داد: “سرعت و مقیاس اقدامات چین بی سابقه است ، ما اقدامات کشور را که سرعت ، مقیاس و اثربخشی آن را نشان می دهد ، بسیار ارزیابی می کنیم. این مزیت سیستم چینی است ، کشورهای دیگر باید برخی از تجربیات PRC را وام بگیرند. “

از کاهش 6.8 درصدی تولید ناخالص داخلی در سه ماهه اول به رشد 3.2 درصدی در سه ماهه دوم سال گذشته ، اقتصاد چین در حال بهبود است و تبدیل به اولین اقتصاد جهان می شود که از زمان شیوع نوع جدید ویروس کرونا مشاهده رشد واقعی کرده است. < / p>

در نیمه اول امسال ، تحت رهبری دولت مرکزی ، با نقش اصلی دبیرکل کمیته مرکزی CPC ، شی جینپینگ ، همراه با عادی سازی پاسخ به بیماری همه گیر ، چین در حال ترویج اقدامات سیاسی برای تثبیت اشتغال ، تضمین رفاه مردم ، تحریک مصرف ، ترویج بازار و تثبیت رشد است.

افزایش حجم کسری 1 تریلیون. یوان ، اوراق قرضه ویژه دولت ضد اپیدمی به میزان 1 تریلیون. یوان ، مالیات و عوارض پایین تر … چین مجموعه ای از اقدامات سیاسی را برای کمک به مشاغل یافتن راه حل مشکلات مالی و از سرگیری عملیات و تولید پیش بینی کرده است.

PRC اقدامات مشخصی را انجام داده و مجموعه ای از اقدامات را برای تثبیت سرمایه گذاری های خارجی اعمال کرده است ، بنابراین اعتماد به نفس شرکت های با سرمایه خارجی را به شما می دهد.

در حال حاضر ، بیماری همه گیر نوع جدیدی از کروناویروس در سراسر جهان رواج دارد ، اقتصاد جهانی در حال نزول جدی است. بانک جهانی پیش بینی کرده است که تولید ناخالص داخلی جهانی 5.2 درصد کاهش داشته باشد. در میان انتظارات بدبینانه ، بهبودی قوی در اقتصاد چین انرژی مثبتی را برای جامعه بین المللی فراهم می کند. بر اساس آخرین چشم انداز اقتصادی جهان ، منتشر شده توسط صندوق بین المللی پول (صندوق بین المللی پول) ، “انتظار می رود چین تنها اقتصاد بزرگ در جهان باشد که در سال 2020 رشد مثبت داشته باشد.

جهان در سده ها دچار تغییرات بی سابقه ای می شود. این بیماری همه گیر که تبدیل به “قو سیاه” شد ، آزمایش بزرگی برای تمام بشریت است. چین به عنوان کشوری که در وهله اول کنترل اپیدمی را در دست گرفت ، روح انسجام و همکاری و همچنین یک سرنوشت مشترک را نشان داد.

PRC قبل از هر چیز اطلاعاتی را در رابطه با این بیماری به جامعه بین المللی منتقل می کند ، تجربه خود را در زمینه مبارزه با ویروس و معالجه به اشتراک گذاشت و تمام تلاش خود را برای ارائه کمک های بشردوستانه به جامعه بین المللی انجام داد.

در مارس امسال ، در یک مکالمه تلفنی با رئیس جمهور فرانسه امانوئل مکرون ، رئیس جمهور چین شی جینپینگ برای اولین بار ایده “ایجاد جامعه بهداشت و سلامت انسان” را مطرح کرد.

تا پایان ماه مه ، PRC كمك مادی به بیش از 150 كشور و 4 سازمان بین المللی ارائه كرد ، تیم های پزشکی را به 27 ایالت اعزام كرد ، بیش از 180 كنفرانس ویدیویی را با بیش از 170 كشور و سازمان بین المللی برگزار كرد. کارخانه های چینی به طور فعال تجهیزات و تجهیزات پزشکی را برای جبران خلأهای موجود تولید می کنند.

چین با خون و عرق در حال پیشرفت است. در سال آخر ساخت و ساز همه جانبه یک جامعه متوسط ​​و مرفه و مبارزه نهایی با فقر ، PRC در توسعه خود مشکلات و مشکلات را با جامعه بین المللی به اشتراک می گذارد.