واسیلی لیدیوک در اپرای پرم

13.10.2020 آواز می خواند
از اول نوامبر در کارکنان تئاتر آکادمیک اپرا و باله پرم به نام P.I. باریتون چایکوفسکی شامل یک سولیست جدید ، باریتون ، واسیلی لیدیوک خواهد بود. jpg “>

طبق نسخه “همدم جدید” پرم ، خواننده پیش از این تئاتر مسکو “اپرای نوایا” را ترک کرده و کتاب کار را به تئاتر پرم تحویل داده است.

واسیلی لیدیوک در مهمترین مراحل اپرای جهان – در تئاترهای بولشوی و ماریینسکی ، در اپرای متروپولیتن ، در لا اسکالا ، لا مونای و لا فنیس اجرا داشته است. در پرم ، وی به خاطر بازی در جشنواره ولادیمیر اسپیواکوف ، در کنسرتی با ارکستر سمفونیک بولشوی به رهبری ولادیمیر فدوسیف ، در تورهای پرم و اوسا با الکسی تاتارینتسف ، تنور شناخته می شود.

همچنین گزارش شده است که پیشنهاد تبدیل شدن به رهبر ارکستر مهمان تئاتر اپرا و باله پرم توسط رهبر ارکستر فرانسوی ویکتور آویات پذیرفته شده است. تصمیم برای انعقاد قرارداد براساس نتایج کار وی با ارکستر اپرای پرم گرفته خواهد شد.

ویکتور آویات ابتدا در تاریخ 1 دسامبر در کنسول خود می ایستد. در جشنواره جوبیلیوم به 150 سالگرد تئاتر اپرا و باله پرم ، رهبر ارکستر آثاری از چایکوفسکی و راول را اجرا می کند. علاوه بر این ، برنامه ریزی شده است که در اوایل سال 2021 ویکتور آویات اپرای موتسارت “اینگونه همه زنان عمل می کنند” یا “عروسی فیگارو” را در پرم اجرا می کند.

Colta.ru

13.10.2020