تئاترهای برجسته جهان خسارات مالی ناشی از ویروس کرونا را

برآورد کرده اند

در پایان هفته گذشته ، اخبار تکان دهنده ای از آن سوی اقیانوس در یک لحظه دور دنیا پرواز کرد. برادوی ، فضای نمادین تئاتر نیویورک ، حداقل تا 30 مه سال آینده بسته خواهد بود. روز جمعه ، لیگ برادوی ، به نمایندگی از تهیه کنندگان و مالکان 41 سالن ، اعلام کرد که تا آن زمان دیگر بلیط نمی فروشد. اما واقعاً چه موقع برادوی افتتاح می شود؟

“این س ofال از ساعت ، روز ، ماه ، سال است. در واقع ، رئیس لیگ ، شارلوت سنت مارتین ، می گوید ، ما واقعاً نمی دانیم. – البته بسیاری از نمایش ها در حال برنامه ریزی خود هستند و برخی فکر می کنند که در تابستان افتتاح خواهیم شد. امیدوارم حق با آنها باشد. اما طبق محاسبات من ، برادوی تا پاییز 2021 بازگشایی نخواهد شد. “

سینماهای نیویورک از 12 مه 2020 بسته می شوند. در آخرین فصل برادوی – از 28 مه 2018 تا 26 مه 2019 – این نمایش ها بیش از 1.83 میلیارد دلار فروش بلیط کسب کردند. بر اساس گزارش سالانه لیگ برادوی ، این بالاترین فصل فروش تاریخ است. اما آخرین سال نمایشی ناتمام ، برادوی را نه تنها کمبود پول ، بلکه یک دام واقعی مالی نیز به همراه داشت. واقعیت این است که لیگ برای نمایش هایی که قطعاً به این زودی ها پخش نمی شوند ، تقریباً 300 میلیون دلار از فروش بلیط سود کسب کرده بود.

بسته شدن برادوی بسیار فراتر از دنیای تئاتر منعکس شده است. گردشگرانی که برای تماشای نمایش های موزیکال و نمایش ها به شهر نیویورک سفر می کنند ، با پرداخت هزینه های تاکسی ، غذا و اتاق های هتل ، میلیاردها دلار به اقتصاد محلی کمک می کنند. 65٪ از فروش بلیط سالانه تولیدات برادوی را افرادی که از ایالات دیگر یا کشورها به این شهر می آیند ، تشکیل می دهند. به عنوان مثال ، سال گذشته ، گردشگران حدود 11.5 میلیارد دلار به اقتصاد نیویورک کمک کردند. حدود 8 میلیارد دلار از این هزینه ها صرف رستوران ها ، هتل ها ، خرید و حمل و نقل عمومی در خارج از برادوی شد.

خود مدیران تئاتر 3 مشکل اصلی را شناسایی می کنند که مانع بازگشت آنها به کار می شود. اولاً ، تقریباً 16٪ از تماشاگران تئاتر برادوی بیش از 65 سال دارند. و همین که گردشگران از تعداد کل بینندگان محروم شوند ، این درصد حتی بیشتر می شود. ثانیا ، برای از سرگیری حداقل بخشی از اجراها ، یافتن مبلغی چند میلیون دلاری ضروری است. و با توجه به این واقعیت که پول حاصل از فروش بلیط برای فصل 19-20 باید به بینندگان بازگردد ، احتمال جستجوی سریع پول تا حد زیادی کاهش می یابد. و سوم اینکه ، بسیاری از تئاترها بیش از 100 سال قدمت دارند. در داخل ساختمان ها راهروهای خیلی باریک ، اتاق رختکن تنگ و حمامهای کوچک وجود دارد. و برای انطباق با توصیه های مقامات بهداشتی ، لازم است افراد حداقل دو متر از یکدیگر فاصله داشته باشند. در عمل ، این به معنای تعمیرات اساسی دفاتر تئاتر است.

در پشت صحنه ، بازیگران و اعضای گروه کار اغلب در تماس نزدیک هستند ، که خطر انتقال بیماری منتقله از طریق هوا مانند COVID-19 را بسیار افزایش می دهد. سنت مارتین اظهار می دارد: “فاصله اجتماعی فقط اجازه نمی دهد که نمایش از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد.”

در همین حال ، در West End لندن بدترین سناریو تأثیر تهدید ویروسی رو به رشد بر روی هنر را منتشر کرد. و این در مورد روحیه و عدم زیبایی نیست. در 4 سال آینده ، اگر تئاتر تئاتر لندن مانند برادوی بسته شود ، تقاضا برای مشاغل در صنعت خلاق می تواند 95٪ کاهش یابد.

محققان این مسئله استدلال می كنند كه اگر فصلی Covid-19 و اگر فاصله اجتماعی در صنعت حفظ شود ، تعداد مشاغل تا سال 2024 76٪ كاهش می یابد.

“اگر West End سقوط کند ، تأثیر زیادی بر کل اقتصاد انگلستان خواهد گذاشت. واضح است که اگر مخاطبان وست اند باز نگردند ، کل تئاتر انگلیس به سادگی می میرد.