ولادیمیر و النا پرسینیاکوف: از نوازندگان ضعیف گرفته تا بستگان پوگاچوا

بزرگان پرسنیاکوف همیشه سعی کرده اند از رسوایی های سکولار دور بمانند و حرکات چشمگیر ستاره ها سبک امضای آنها نیست. علی رغم این واقعیت که برای دهه ها این زوج در سراسر کشور شناخته شده است ، ولادیمیر و النا خود هیچگاه ستاره شدن خود را به عنوان یک مأموریت خاص درک نکرده اند و در صورت لزوم آماده بودند که منافع شغلی لحظه ای خود را به خاطر خانواده فدا کنند.

با این وجود ، این زوج در رسیدن به اهداف فاقد پشتکار هستند. آنها موسیقی را در یک زمان نه چندان موسیقی انتخاب کردند. هر دو النا و ولادیمیر فرزندان پس از جنگ هستند ، متولد 1946 ، زمانی که زندگی در این کشور اجازه نمی داد پدر و مادر به فکر پرورش خلاق فرزندان خود باشند. والدین النا حتی به آن فکر نکردند. این خانواده که در اورال زندگی می کردند ، چهار فرزند داشتند و خواننده آینده به عنوان یک دختر مدرسه شروع به کار کرد ، به تخلیه اتومبیل با نان کمک کرد و کف ورودی ها را شست. اما این دختر به آواز علاقه زیادی داشت ، صدای کاملاً واضحی داشت و در دبیرستان آرزوی ساخت موسیقی را داشت.

از نظر ولادیمیر پتروویچ ، موسیقی یک کار خانوادگی بود و تقریباً همه نزدیکان وی ، تا حدی یا درجه دیگری ، علاقه به نواختن سازهای مختلف داشتند. پسر به مدرسه نظامی نوازندگان Sverdlovsk اعزام شد ، جایی که ولودیا مخفیانه یک ساکسیفون ضد شوروی را به کلارینت اجباری اضافه کرد.

جلسه همسران آینده در فیلارمونیک Sverdlovsk برگزار شد ، جایی که النا جوان به ممیزی آمد ، و او بسیار دوست داشت ، و نه تنها به عنوان یک خواننده ، رهبر جوان گروه ، ولادیمیر پرسنیاکوف ، که ، با این حال ، قبلا پتروویچ نامیده می شد. همانطور که بعداً خود این هنرمند یادآوری کرد ، رهبر جوان بدون سر و صدا از همه طرفدارانش استعفا داد و خیلی زود جدی گرفتن نیت خود را با هدیه ای بسیار قابل توجه در آن زمان – یک جفت کفش پاشنه بلند یوگسلاوی تأیید کرد.

ولادیمیر و النا اجرای گروه های مختلف خود را آغاز کردند و به نظر می رسید که رویای زندگی حرفه ای موسیقی در حال تحقق است. با این حال ، مقاله در روزنامه پراودا تقریباً از زندگی آینده این زوج جوان خلاصه می شد. روزنامه اصلی اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی با انتقادات ویرانگرانه نسبت به گروه “آنچه گیتارها در مورد آن آواز می خوانند” مورد انتقاد قرار گرفت ، نوازندگان را به همه گناهان متهم کرد: از غرب گرایی گرفته تا رفتارهای پراکنده و ناشایست در صحنه. بنابراین ، ولادیمیر و النا تقریباً بلیط گرگ به آنها داده شد و آنها تقریباً هیچ چشم اندازی برای حضور دوباره روی صحنه نداشتند. هر از گاهی ، خانواده ای که پسر ولادیمیر پرسینیاکف جونیور در آن متولد شده بود ، حتی پول کافی برای غذا نداشتند ، گاهی اوقات نان سیاه پاشیده شده با شکر به عنوان دسر در خانه خدمت می کرد ، و پتروویچ و النا به طور جدی در مورد یک مدرسه شبانه روزی نظامی برای ولودیا فکر می کردند ، زیرا او آنجا بود غذا و لباس تهیه کنید. النا و ولادیمیر پرسنیاکوف

ولادیمیر و النا قبلاً هنگامی که دعوت غیرمنتظره ای برای آزمایش در مسکو دریافت کردند ، ناامیدی واقعی را تجربه کردند. در پایتخت ، رئیس VIA “Samotsvety” یوری مالکوف نیز وضعیت بسیار دشواری داشت: تقریباً همه نوازندگان گروه را ترک کردند و فقط نام آنها باقی ماند ، که به آنها فوراً به هنرمندان جدید احتیاج داشت. اینگونه بود که مشاغل طولانی مدت ولادیمیر و النا و دوستی طولانی مدت که خانواده های بزرگ مالکیف و پرسنیاکوف را به هم متصل می کند.

پتروویچ تصمیم گرفت که غرور راک-اند-رول-جاز خود را فروتن کند و به موسیقی پاپ روی آورد ، و النا به یک افسانه واقعی تبدیل شد و هنوز هم به عنوان سولیست بازیگر VIA “Gems” شناخته شد. استعداد ولودیا جوان در کودکی خود را نشان داد ، و هنگامی که پسرش بزرگ شد ، پرزنیاکوف بزرگ “Gems” را ترک می کند و در گروه وارث خود نوازنده می شود. این از بسیاری جهات یک حرکت مخاطره آمیز بود. پتروویچ یک تیم پایدار را به پروژه ای با چشم اندازهای مبهم تغییر داد ، اما پدر به قدری به استعداد پسرش اطمینان داشت که مدتها فکر نمی کرد. النا همچنین تصمیم گرفت بلافاصله پس از تولد نوه نیکیتا به تعطیلات خانوادگی برود ، و کوشا کریستینا اورباکایت را در مهارت های مادرانه کمک کرد. آلا پوگاچوا ، ولادیمیر پرسنیاکوف جونیور و کریستینا اورباکایت

رمان ولودیا و کریستینا والدین آنها را بسیار نزدیک کرد و آلا پوگاچوا علی رغم محبوبیت کیهانی و عادت به تصمیم گیری منحصراً به تنهایی ، اعتماد و همدلی زیادی را نسبت به جوان ولودیا و پتروویچ و النا نشان داد. “آلا به نوعی با من تماس می گیرد:” ولودیا ، گوش کن ، من از یک تور برگشتم ، می بینم که کبوترها در یک تخت خوابیده اند … چگونه باشیم؟ چه باید کرد؟ ” من می گویم: “خوب ، چه کاری می توانم انجام دهم؟ این یک تجارت جوان است … “و او ناگهان با چنین آرامشی:” خوب ، اگر شما چنین فکر می کنید ، پس من نیز همان کار را می کنم “- به یاد می آورد پرسنیاکوف ارشد در مصاحبه با” MK “.

قابل توجه است که تصمیم ولودیا و کریستینا برای رفتن تأثیری در نگرش والدین این زوج ستاره ای به یکدیگر نداشت. از نظر پوگاچوا ، پرسنیاکوف هنوز یک داماد محبوب است و پتروویچ و النا اساساً از اقوام هستند. پریمونا اذعان می کند که نیکیتا پرسینیاکوف فقط النا را “مادربزرگ” می نامید و افسانه زنده برای او همیشه فقط آلا است. ناتالیا پودولسکایا و ولادیمیر پرسینیاکوف جونیور

ازدواج جدید یک پسر و تولد یک نوه دیگر برای النا و ولادیمیر به یک لذت بزرگ تبدیل شد. پتروویچ نتوانست عشق به نواختن ساکسیفون را در ولودیا و نیکیتا ایجاد کند و امیدوار است که “دوباره آرتیم را ببرد”. انتظار برای جبران مجدد در خانواده Volodya و ناتالیا ، و همچنین امید که نیکیتا و همسرش آلنا به آنها نوه های بزرگ بدهند ، باعث خوش بینی در همسران با بیش از پنجاه سال تجربه می شود و نگرش دقیق به سلامتی آنها را القا می کند. آنها انگیزه های بیشتری برای زندگی هر چه بیشتر دارند و از زندگی سرگرم می شوند.