WHO عدم تأثیر برخی داروها در درمان ویروس کرونا را

اعلام کرده است

WHO عدم تأثیر برخی داروها در درمان ویروس کرونا را اعلام کرده است 16 اکتبر 2020 ، ساعت 10:05

Avesta.Tj | 10/16/2020 | Remdesivir ، Hydroxychloroquine ، Lopinavir / Ritonavir و Interferon تقریباً هیچ تأثیری در درمان COVID-19 در یک بیمارستان از نظر کاهش مرگ و میر ندارند.

به گزارش TASS ، سازمان بهداشت جهانی (WHO) این را شب پنج شنبه تا جمعه در ژنو اعلام کرد.

“نتایج موقت آزمایش بالینی همبستگی سازمان جهانی بهداشت نشان می دهد که استفاده از Remdesivir ، Hydroxychloroquine ، Lopinavir / Ritonavir و Interferon ضعیف است هیچ تاثیری بر مرگ و میر (کاهش) پس از 28 روز یا درمان در بیمارستان برای COVID-19 در میان بیماران بستری ، “WHO اعلام کرد.

در مطالعه همبستگی ، که بیش از 30 کشور را شامل می شود ، متخصصان تأثیر درمان با این داروها را بر مرگ و میر و مدت بستری در بیمارستان بررسی کردند.

پیش از این ، شرکت دارویی آمریکایی Gilead Sciences ادعا کرده بود که استفاده از داروی تولید شده “Remdesivir” در بیماران مبتلا به ویروس کرونا ، دوره بهبودی را به چهار روز کاهش می دهد. ایالات متحده ، ژاپن ، جمهوری کره ، هند ، اسرائیل ، انگلستان و روسیه استفاده از remdesivir را برای درمان افراد آلوده به ویروس کرونا تصویب کرده اند. این دارو در اصل بعنوان بخشی از آزمایش برای درمان هپاتیت C و ویروس متناوب تنفسی تولید شده است. همچنین برای درمان ابولا آزمایش شده است ، اما اثبات نشده است.