در بیشکک ، مقام کیفری کامچی کولبائف

بازداشت شد

مقام کیفری کامچی کولبائف در بیشکک بازداشت شد 22 اکتبر 2020 ، ساعت 15:57

A vesta.Tj | 10/22/2020 | گزارش های AKI-press کمیته دولتی امنیت ملی دستگیری کامچی کولبائف را تأیید کرده است.

در طی کار انجام شده توسط کمیته دولتی امنیت ملی برای شناسایی و سرکوب فعالیتهای گروههای جنایتکار سازمان یافته ، اطلاعاتی در مورد اقتدار کیفری به اصطلاح دزد قانون Kamchybek Asanbek (Kamchybek Kolbaev) به دست آمد.

این مواد طبق ماده 249 ، قسمت 1 قانون کیفری جمهوری قرقیزستان (ایجاد یک سازمان جنایی یا شرکت در آن) در ERPP ثبت شده و مراحل مقدماتی آغاز شد.

در 22 اکتبر سال 2020 ، محل اقامت K. آسانبک در بیشکک مشخص شد و شخص دوم برای انجام اقدامات تحقیقاتی با مشارکت وی به بخش تحقیقات اصلی کمیته امور خارجه امنیت ملی منتقل شد.

به عنوان بخشی از تحقیقات در حال انجام توسط کمیته امور خارجه امنیت ملی ، اقدامات مناسب برای به دست آوردن اطلاعات مربوط به فعالیت های جنایی K. آسانبک و افراد مرتبط با وی از محیط جنایی انجام خواهد شد.

پیش از این ، رئیس جدید کمیته ایالتی امنیت ملی کامچیبک تاشیف از گروه جنایت سازمان یافته خواست که خود را تسلیم یا قرقیزستان را ترک کند.

وقتی از او در مورد کلباف س askedال شد ، او پاسخ داد که اگر قانون را نقض کند مجازات خواهد شد. “اگر کامچی کولبائف قانون را نقض کند ، مجازات خواهد شد. تاشیف گفت: “او نه تنها مجازات خواهد شد ، بلکه به زندان می افتد.”