افتتاحیه فصل با برگزاری کنسرت فارغ التحصیلان 2020 در سالن بزرگ هنرستان

بسیاری از برنامه های کنسرت امسال بهار به دلیل همه گیر شدن شکسته شد و یکی از تلخ ترین “ضرر” های فرهنگی لغو کنسرت سنتی ژوئن بهترین فارغ التحصیلان سال تحصیلی جاری بود. سال گذشته چاپ 150 ام را تمام کردم و از تاریخ می دانیم که تنها در طول جنگ بزرگ میهنی این زنجیره از نسل ها قطع شد ، سال به سال با نشان دادن نتایج برجسته مدرسه نمایشی روسیه.

اکنون که مسکو به طور رسمی مجاز به از سرگیری فعالیت های کنسرت است ، اولین اقدام جدی در سالن بزرگ هنرستان کنسرت فارغ التحصیلان سال 2020 خواهد بود. همانطور که توسط رئيس هنرستان مسکو A.S. ذکر شد. سوكولوف ، “نه تنها آخرین ماههای مطالعه ، بلکه امتحانات نهایی نیز در شرایط فوق العاده برگزار شد – در حالت از راه دور ، كه برای خیلی ها شوك واقعی بود. هدف اصلی حفظ زندگی و سلامتی بود. با این وجود ، همه ما تجربه ای ارزشمند کسب کردیم ، که نشان داد محافظه کاران ، حتی در سخت ترین شرایط ، بالاترین استانداردهای حرفه ای و از همه مهمتر استقامت ، خودکنترلی و روحیه جمعی را حفظ می کنند. ”

کسانی که هم اکنون در صحنه تالار بزرگ ظاهر می شوند ، آینده فرهنگ روسیه ، نوازندگان جوانی هستند که شاید به زودی برنده مسابقات بزرگ ، شرکت کنندگان در جشنواره های معروف ، ارکستر شوند. همیشه اینگونه بوده است ، و کنسرت فارغ التحصیلان فرصتی بی نظیر برای یافتن مورد علاقه خود است ، ستاره را حدس بزنید.

عصر با مراسم اهدای هدایای به یادماندنی از شرکتهای Equinor ASA و گالری میخایلوف آغاز می شود که مجسمه های یادبود آنها در قالب یک لیر برای چهارمین سال متوالی به آنها تعلق می گیرد و در این مدت به سمبل واقعی شناخت مهارت های حرفه ای خود برای فارغ التحصیلان تبدیل شده است.

به موازات ، نمایشگاهی از نقاشی های مجموعه بی نظیر میخائیل گریگوریویچ ساسونکو ، به موقع همزمان با افتتاح فصل جدید کنسرواتوار مسکو ، در سالن بزرگ سالن بزرگ نمایش داده می شود. بوم های ارائه شده به بینندگان این امکان را می دهد تا تصویر روسیه عظیم “از مسکو تا حومه …” را از طریق چشمان هنرمندان روسی قرن بیستم ببینند: T.G. گپوننکو ، G.G. Nissky ، N.N. گالاخووا ، یو.م. کوزنتسوا ، A.P. رومانوا ، A.N. سمنوا ، جی Satel، N.S. Stenshinskaya و دیگران. بسیاری از این آثار برای اولین بار در معرض نمایش هستند.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی UPC