در باستون ، ناپدری پسر ناتنی جوان خود را گاز گرفت. شکنجه گر بازداشت شد (ویدئو)

در بوستون ، یک ناپدری پسر ناتنی جوان خود را گاز گرفت. شکنجه گر بازداشت شد (فیلم) 7 نوامبر 2020 ، 08:35

Avesta.Tj | 07.11.2020 | یکی از ساکنان منطقه شمسیدینی شوخین در منطقه خاتلون رامازون ناموزودا توسط مأموران وزارت امور داخلی شهر بوستون ، منطقه سوگد به ظن شکنجه یک کودک بازداشت شد.
طبق گزارش تلویزیونی که توسط وزارت وزارت امور داخلی تاجیکستان برای منطقه سغد تهیه شده است ، رامازون ناموزودا پسر برادر جوان خود را گاز گرفت.
که رامازون ناموزودا ، متولد 1988 ، بومی منطقه شمسیدینی شوخین ، ساکن موقت شهر بوستون ، آیین مسلمان “نیکوخ” را در سپتامبر سال جاری با یک ساکن 22 ساله در بوستون انجام داد.
یک زن جوان یک فرزند کوچک در آغوش داشت ، و ، همانطور که تحقیقات مشخص شد ، پس از ازدواج ، رامازون ناموزودا به طور منظم کودک را گاز می گرفت ، و نشانه های مربوط به آن در کل بدن کودک نشان می داد.
مظنون خود عمل خود را با “عشق” که نسبت به پسرخوانده خود احساس می کرد ، توضیح داد ، یعنی فقط به دلیل احساس عشق به او.
رامازون ناموزودا اعتراف می کند که از ازدواج اولش دو پسر دارد و همچنین آنها را نشان داد احساس عشق ، اما نه به این میزان.
گزارش تلویزیونی خاطرنشان می کند که افسران پلیس در مورد شکنجه کودک نه از مادر کودک ، که همه آنچه اتفاق می افتد ، بلکه از خیرخواهانی که نسبت به آنچه اتفاق می افتد بی تفاوت نمانده و به سازمان های اجرای قانون گزارش داده اند ، اطلاع پیدا کرده اند. < br> یک پرونده جنایی علیه R. Namozod تحت ماده 117 ، قسمت 2 (شکنجه علیه یک خردسال آگاهانه یا شخصی آگاهانه به جرم مجرم ، که در یک کشور درمانده بود) از قانون کیفری تاجیکستان آغاز شده است ، تحقیقات در حال انجام است.
[محتوای تعبیه شده]