در کوههای تاجیکستان ، گرادهای روسی تشکیل راهزن مشروط

را نابود کردند

در کوههای تاجیکستان ، گرادهای روسی تشکیل راهزنی مشروط را منهدم کردند 2 سپتامبر 2020 ، ساعت 14:53

Avesta.Tj | 02.09.2020 | سرویس مطبوعاتی منطقه نظامی مرکزی گزارش می دهد سامانه های موشکی پرتاب چندگانه پایگاه نظامی 201 روسیه در حین تمرینات در کوههای تاجیکستان اهداف را منهدم کرد.

گزارش شده است که در محاسبات هواپیماهای بدون سرنشین “Orlan-10” در هنگام شناسایی هوایی ، یک فرماندهی مخفی و اردوگاه یک گروه راهزن مشروط کشف شده است.

“خدمه توپخانه ، مختصات اهداف پنهان شده در گودال كوهها را دريافت كردند ، از دشمن شرطي آتش اندازي كردند. آتش با هدف گیری مستقیم و نیمه مستقیم از مواضع شلیک بسته به اهدافی در فواصل مختلف انجام شد. در حین شلیک ، توجه ویژه ای به اجرای مانور ضد آتش و کاهش زمان صرف شده توسط واحدهای توپخانه در موقعیت شلیک پس از اتمام مأموریت شلیک داشت. ”

علاوه بر این ، در حین تمرینات ، سربازان مسائل مربوط به اصابت اهداف با آتش متمرکز و نصب یک رگبار ثابت در مقابل لبه جلو دفاع نیروهای خود را بررسی کردند. این اهداف اهدافی در اندازه کامل بودند که از نیروی انسانی و تجهیزات دشمن متعارف تقلید می کردند.

در کل ، حدود 500 سرباز از واحدهای تفنگ موتوری ، شناسایی و توپخانه در رزمایش یک روزه که در محل آموزش سامبولی انجام شد ، شرکت داشتند.

201 پایگاه نظامی مستقر در تاجیکستان بزرگترین تأسیسات نظامی روسیه در خارج از مرزهای آن است. در دو شهر – دوشنبه و بخار واقع شده است. طبق توافق نامه امضا شده در اکتبر 2012 ، این ارتباط تا سال 2042. در تاجیکستان خواهد بود.