در روز تولد گالینا ویشنفسکایا ، یک کنسرت بزرگ در مرکز آواز Opera

گل های زیر پرتره گالینا ویشنفسایا همیشه ایستاده اند ، اما در روز تولد او دسته گل بسیار باشکوه است. این هدیه طرفداری است که نمی تواند به کنسرت بیاید. در اینجا مردم مدتها قبل از شروع جمع می شوند – برای گشتن در اطراف ساختمان ، برای احساس جو. توسط دختر گالینا پاولوونا ، اولگا روستروپوویچ نگهداری می شود.

“همه شرکت کنندگان در کنسرت امروز همه کسانی هستند که با او کار کرده اند ، با او تحصیل کرده اند. همه اینها به یادگار مانده است و ما هرگز از اصولی که وی در اینجا وضع کرده است منحرف نمی شویم. و ، می دانید ، وقتی همه چیز بر اساس عشق است ، و نه برخی علایق و خواسته های دیگر ، همه چیز بسیار ساده است “- گفت اولگا روستروپوویچ ، مدیر هنری مرکز آواز اپرای گالینا ویشنفسکایا.

از فارغ التحصیلان مرکز آواز اپرای گالینا ویشنفسکایا هنرمندان برجسته روسیه و کشورهای اتحاد جماهیر شوروی سابق هستند. آگوندا کولایوا تکنوازی بزرگ Bolshoi است و کار خود را در اینجا آغاز کرد. او به ممیزی آمد ، ویشنفسکایا حتی قبل از شروع ، وقتی آگوندا آواز می خواند ، او را شنید. یک آشنایی مکاتبه ای به یک رابطه نزدیک تبدیل شد. افسانه ای وجود دارد که هیچ کس نمی تواند با لباس قرمز جلوی گالینا ویشنفسکایا اجرا کند. کولایوا سپس این را نمی دانست – با رنگ قرمز وارد صحنه شد.

“همه بلافاصله احساس تنش کردند که حالا چوب بزرگی روی من باشد ، و آنها مرا سرزنش خواهند کرد که به خودم اجازه چنین تجملاتی را می دهم. و گالینا پاولوونا گفت: “آناکوندا” امکان پذیر است. به هر دلیلی ، به نظر او می رسید که یک غواص واقعی و یک خواننده آماده می تواند با لباس قرمز اجرا کند – شما ابتدا آواز یادگیری را فرا می گیرید ، و سپس لباس قرمز می پوشید. ”

یكی از اصول گالینا ویشنفسكایا این است كه باید هنر را تا پایان انجام داد ، بدون نصف اقدامات و مصالحه. او همچنین خواب دیدن را آموخت – اگر می خواهید در یک تئاتر کوچک آواز بخوانید ، به لا اسکالا فکر کنید. بعد از کنسرت ها ، او همیشه جلسه ای به اصطلاح ترتیب می داد – اشتباهات را مرتب می کرد ، اما همیشه آنها را پیدا می کرد. اولگ دولگوف ، هم اکنون تکنواز تئاتر بولشوی ، او را در اوایل سال 2000 شنید که از او برای گشت و گذار در تفلیس دعوت شده است. او قسمت جدیدی را برای خود آموخت ، بسیار نگران بود – ویشنفسکایا متوجه این موضوع شد و هنرمند دیگری را جایگزین کرد.

“من به او فراخوانده شدیم ، آنها گفتند كه گالینا پاولوونا می خواهد با شما صحبت كند. او مانند مادرم است ، می گوید: تو چه کسی ، احمق ، احمق ، اما این قسمت را بارها می خوانی ، اما باید بیرون بروی و 200 درصد به خودت اطمینان داشته باشی او می گوید ، من اکنون این را در شما نمی بینم. شما این کار را خواهید کرد ، همه آن را دارید. پتانسیل وجود دارد ، اما کمی بعد. و این اتفاق افتاد ، “- گفت تکنواز شرکت اپرای بولشوی اولگ دولگوف.

در این روز ، هنرمندان داستانهای مرتبط با گالینا ویشنفسکایا را به یاد می آورند و به احترام او آواز می خوانند.

آنا اپالونوا ، TC “فرهنگ”