در چین ، تقاضای مصرف کننده در تعطیلات

شتاب گرفت

صفحه اصلی / اخبار / صفحه اصلی / رشد تقاضای مصرف کننده در تعطیلات در چین تسریع می شود

رشد تقاضای مشتری در تعطیلات در چین تسریع می شود 9 اکتبر 2020 ، ساعت 17:00

10 Avesta.Tj | 09.10.2020 | گردشگری اتومبیل ، خرید و ناهار خوری … هفته طلایی ماه اکتبر به مناسبت تاسیس جمهوری خلق چین و جشنواره اواسط پاییز در زمینه پیشگیری و کنترل موثر شیوع ویروس کرونا ، رشد تقاضای مشتری تسریع شده و علاقه فعالان بازار در موارد مختلف مختلف غنی بود. عمیق تر.

از تاریخ 1 اکتبر تا 8 اکتبر ، طبق گفته Renmin Ribao ، حجم ترافیک روزانه مسافران در راه آهن ، بزرگراه ها ، حمل و نقل آب و همچنین هواپیمایی کشوری 62.115 میلیون نفر بوده است. تردد مسافران در حمل و نقل ریلی به مدت هشت روز از 10 میلیون نفر فراتر رفته است ، متوسط ​​تردد روزانه مسافران به 90 درصد از شاخص مشابه سال گذشته رسیده است. در هفت تعطیلات اول ، حجم معاملات از طریق سیستم UnionPay به 2.16 تریلیون رسید. یوان ، نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6.3٪ افزایش داشته است.

براساس وزارت بازرگانی PRC ، از اول اکتبر تا 8 اکتبر ، مقیاس فروش عمده شرکت های خرده فروشی و پذیرایی عمومی در سراسر کشور به 1.6 تریلیون رسیده است. یوان ، میانگین فروش روزانه 4.9٪ نسبت به هفته طلایی در اکتبر 2019 افزایش یافت.

براساس وزارت فرهنگ و جهانگردی جمهوری خلق چین ، طبق ادارات گردشگری ، اپراتورهای مخابراتی و ارائه دهندگان خدمات سفر آنلاین از مکان های مختلف و همچنین طبق پیش بینی آکادمی جهانگردی چین (مرکز داده وزارت فرهنگ و گردشگری جمهوری خلق چین) ، در ایام تعطیلات در سراسر کشور ، 637 میلیون گردشگر وجود دارد که 79٪ بهبود می یابند ، در حالی که درآمد گردشگری داخلی به 466.56 میلیارد یوان رسیده است ، که 69.9٪ از سال گذشته بهبود یافته است.

در تعطیلات ، تعداد سiesالات مربوط به “گردشگری داخلی” ، “سفر در اطراف منطقه” و “گردشگری اتومبیل” به ترتیب 4149٪ ، 18٪ و 36٪ در مقایسه با شاخص های مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

در تعطیلات اکتبر ، روند بهبودی در بازار مصرف مشاهده شد. برای فروش کالاهای مختلف و همچنین تأمین منافع مردم ، رویدادهای متعددی در مناطق مختلف کشور برگزار شد ، به ساکنان کوپن تخفیف اتومبیل ، لوازم خانگی و پذیرایی عمومی اعطا شد که به طور م effectivelyثر باعث تحریک فروش شد.

روند رشد مصرف کاملاً مشهود شده است. فروش اتومبیل ، لوازم خانگی و جواهرات طلا و نقره به طور قابل توجهی افزایش یافت. فروش وسایل نقلیه اصلی در پکن ، ژجیانگ و یوننان به ترتیب 23.5٪ ، 20.3٪ و 14.1٪ افزایش یافته است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

رفتن به سینما ، بازدید از نمایشگاه ها ، تماشای نمایش ، بازدید از کلوپ های ورزشی به گزینه های اصلی مردم چین برای گذران اوقات فراغت تبدیل شده است. طبق گفته وزارت بازرگانی PRC ، تا ساعت 9 شب 8 اکتبر ، رسید گیشه سینماهای کشور از 3.95 میلیارد یوان فراتر رفت.

داده های وزارت بازرگانی PRC همچنین نشان داد که در سه روز اول تعطیلات ، تعداد بازدید کنندگان در فروشگاه ها و مراکز خرید افزایش یافته ، تقاضای مصرف کننده افزایش یافته است. براساس داده ها ، گردش مشتری در مراکز خرید در سراسر کشور به 305 میلیون نفر رسیده است.

در تعطیلات آخر هفته تعطیلات ، فروشگاه های بدون عوارض در استان هاینان نیز مشغول خدمت به مشتریان بودند و کارایی جذب مصرف خارج از کشور به تدریج در حال بهبود است. در هفت روز اول تعطیلات ، فروش در چهار مغازه بدون عوارض در هایکو ، سانیا و کیونگهای نسبت به سال گذشته 167٪ رشد داشته در حالی که تعداد خریداران 64٪ افزایش یافته است. علاوه بر این ، معاملات آنلاین و آفلاین در مراکز خرید منفرد به طور قابل توجهی افزایش یافته است.