تئاتر ماریینسکی شامگاهی را به یاد دیمیتری هووروستوفسکی

07.10.2020 برگزار می کند
یک شب به یاد هنرمند خلق روسیه ، یک تکنواز برجسته اپرا ، که برای بسیاری نماد یک دوران کامل بود – دیمیتری الکساندروویچ هووروستوفسکی ، 26 اکتبر در صحنه ماریینسکی 2 برگزار می شود.

دوستان خواننده ، ستارگان صحنه جهانی Khibla Gerzmava ، Ekaterina Semenchuk ، Ildar Abdrazakov در کنسرت یادبود شرکت خواهند کرد. تکنوازان جوان تئاتر ، برندگان مسابقه شانزدهم چایکوفسکی Aigul Khismatullina و Vladislav Kupriyanov ، برنده جایزه ویژه “به یاد دیمیتری Khvorostovsky” ، تاسیس شده در مسابقه در سال 2019 ، نیز بازی می کنند. آنها با همراهی ارکستر سمفونیک تئاتر ، آریا و دوئت های معروف از آثار کلاسیک اپرای روسیه و اروپا را اجرا می کنند.

دیمیتری هووروستوفسکی در تئاتر ماریینسکی در چندین کنسرت در دهه های 1990 و 2000 در ” عروس تزار “با اولگا بورودینا و” ملکه بیل “، سپس نمایش های مشترکی با هنرمندان گروه در” دون کارلوس “،” جنگ و صلح “،” اوژن اونگین “در صحنه اپرای متروپولیتن ، تورهای جشنواره میکلی برگزار شد.

“ما اولین دیسک او را در Philips Classics Records با هم ضبط کردیم ،” والری گرگیف یادآوری کرد ، “آریاس از اپرای چایکوفسکی و وردی “با ارکستر فیلارمونیک روتردام. سپس ضبط هایی با تئاتر ماریینسکی انجام شد – “آوازها و رقص های مرگ” توسط موسورگسکی ، “ایولانتا” توسط چایکوفسکی ، سه آریای فراموش نشدنی از “دیو” ساخته روبینشتین و “عروس تزار” ساخته ریمسکی-کورساکوف. والری گرگیف در مورد خواننده صحبت کرد و تأکید کرد که آنها سالها با هم دوست بوده اند و کار مشترک همیشه لذت زیادی را به همراه داشته است. “ دیمیتری یک حرفه ای واقعی بود ، بنابراین تمام عملکردهای او ، همه ضبط ها عالی بود. او نمی توانست غیر از این “.

“Orpheus”

07.10.2020