جشنواره V تئاترهای موسیقی “دیدن موسیقی” در مسکو

افتتاح شد

В حیاط ایتالیا ، روزنامه نگاران برای یک کنفرانس مطبوعاتی غیر معمول جمع شدند. به جای پلاک با نام شرکت کنندگان – نمرات.

“ما یک کنفرانس آواز خواهیم داشت. و همه این سخنرانی ها که معمولاً با میکروفون سر و صدا می کنیم ، امروز توسط خوانندگان هندلف لقب خواهد گرفت. “- رئیس انجمن تئاترهای موسیقی جورجی ایساکیان.

ارکستر جاهایی را برگزار می کند. در زیر نگاه دیوید مرمر ، یک فضای جدید تنظیم می شود. مجریان کنفرانس مطبوعاتی ، خوانندگان ، تلاوت ، در مورد برنامه جشنواره صحبت می کنند. آنها هنگام حرکت به موسیقی از اپرا بداهه پردازی می کنند.

“من هرگز چنین تجربه ای از برگزاری كنفرانس مطبوعاتی به صورت تلاوتی را نداشته ام. از این روش در نمایش تمرین ارکستر ما استفاده می شود ، که در صحنه تئاتر Sats Natalya است ، “خواننده الکساندرا آنتوشینا اعتراف کرد.

در کنفرانس مطبوعاتی ، نه تنها اطلاعات مربوط به جشنواره ، بلکه هنر ناب نیز هست. خوانندگان گزیده هایی از اپرای هندل آلسین را که در کارنامه تئاتر ساتس است اجرا کردند. موسیقی در این فضای موزه به صورت ارگانیک صدا می کرد.

“اول از همه ، آکوستیک خوب است. در مرحله دوم ، ما با هنر عالی و خاطره ای که سویتاسلاو ریشتر در اینجا اجرا کرده احاطه شده ایم. ”گفت: رهبر سرگئی میخیف.

بیش از 30 سالن تئاتر ، به استثنای سامارا ، حضور خود در جشنواره را تأیید کرده اند. چهل اجرا طی یک ماه و نیم برگزار می شود.

“ما می توانیم درک کنیم ، زیرا اینها همه نمایش های برتر فصل گذشته هستند. این کاری است که تئاترها اکنون انجام می دهند. کاری که روسیه تئاتر اکنون انجام می دهد. این یک تصویر اصلاح نشده است. این نظر من نیست ، نظر کارشناسان نیست. ”

اجراهایی برای بزرگسالان و کودکان. اگر همه گیری دخالت نکند ، جشنواره V تئاترهای موزیکال به بزرگترین پروژه سال تبدیل خواهد شد.

النا وروشیلوا ، TC “فرهنگ”