یک ساختمان پیانوی شش طبقه در مسکو ظاهر شده است

“20 در 53 متر – این احتمالاً بزرگترین بوم من است” ، می گوید: مارینا ، در مقابل آفرینش در مقیاس بزرگ ایستاده است. خانه پیانو چشم را به خود جلب می کند و به نظر می رسد حتی به نوعی به نظر می رسد. اکنون خود ساختمان ریتم یک زندگی شلوغ مدرسه را تعیین می کند.

– می دانید ، ما یک مدرسه غیرمعمول داریم ، – سرگئی کازاروفسکی ، مدیر مدرسه می گوید. – در آموزش جدید موضوع مهمترین نیست ، توانایی دانش آموز در درک دانش به صورت انعطاف پذیر و به راحتی از یک حوزه موضوع به دیگری منتقل می شود. وی در پاسخ به این س whyال که چرا دکامبرها به میدان سنا آمدند ، وی می گوید که جریان به دلیل مثبت و منفی بودن وجود دارد ، همه مواد حرکت می کنند زیرا اختلاف در پتانسیل ها وجود دارد و پتانسیل Decembrists بیشتر از اطرافیان است ، بنابراین آنها نمی توانند کمک کنند اما بیرون بیایند. آموزش از مفاهیم اساسی اساسی به ویژه مفهوم ریتم ناشی می شود. این ویژگی موسیقی ، هنر است ، اما در ریاضیات ، تاریخ ، ادبیات نیز ریتم وجود دارد

مارینا زویاگینتسوا بلافاصله این ریتم را وقتی چهار سال پیش در مدرسه کازارنوفسکی ظاهر شد ، احساس کرد. پس از اینکه این پروژه را در مدرسه یامبورگ (شماره 109) انجام داد ، به اینجا دعوت شد. به طور کلی ، Zvyagintseva ، رهبر هنر عمومی در روسیه ، در حال حاضر بسیاری از ساختمانهای بی چهره را دگرگون کرده است: به عنوان مثال ، او یک قلب قلب غول پیکر پر از اسباب بازی را در نمای بیمارستان موروزوف قرار داد و کتابخانه را در Norilsk در گرمایش ابدی پیچید – باتری های عظیم از کتاب های نویسندگان محلی. پروژه Cool Game استراتژی هنری هنرمند را برای تبدیل معماری معمولی به یک معماری پر جنب و جوش ادامه می دهد. با این حال ، به طور غیر منتظره ای شکل گرفت.

شکل>

– وقتی برای اولین بار در اینجا ظاهر شدم ، در طبقه ها قدم زدم و از وفور اشیاء هنری که توسط دانش آموزان خلق شده ، متحیر شدم. فضای داخلی به معنای واقعی کلمه با خلاقیت کودکان اشباع شده است. و این یک تضاد شدید با نمای بیرونی ساختمان ایجاد می کند. معماری نما به دهه 1940 برمی گردد ، اما به هیچ وجه روح مدرسه را منعکس نمی کند. می خواستم نما را مجدداً برنامه ریزی کنم تا با محتوای موسسه خاص مطابقت داشته باشد. این ریتم خاص خود را دارد و یادآور ریتم کلیدهای پیانو است. من پیشنهاد کردم که سرگئی زینوویویچ مدرسه را به یک ساز عالی موسیقی تبدیل کند. وی بلافاصله از این ایده حمایت کرد ، اما نمای ساختمان نیاز به تعمیر دارد ، بنابراین این پروژه تنها چهار سال بعد عملی شد. به گفته این هنرمند امسال ، بسیاری از پروژه ها به دلیل بیماری همه گیر باید به تعویق افتادند ، و ناگهان ایده ای که به دلایل دیگر تحقق نیافته تحقق نمی یابد.

این بیماری همه جانبه به مدرسه امکان یافت تا زمان و انرژی لازم را برای ترمیم نما پیدا کند ، پس از آن می توان آنرا به یک اثر هنری تبدیل کرد. علاوه بر کلیدهای موسیقی و کامپیوتر ، صفحه ای روی نما ظاهر شد که به شما امکان می دهد داخل مدرسه نگاه کنید. اکنون ، کودکان می توانند از آن استفاده کنند تا بتوانند چقدر زمان قبل از شروع درس باقی مانده باشد ، و بدانند که امروز کدام یک از دانش آموزان یا معلمان تولد دارد. با این حال ، عملکرد اطلاعات علاوه بر ایده اصلی است: نشان دادن زندگی یک مدرسه بسیار غیرمعمول از درون.

شکل>

مدرسه کازارنوفسکی واقعاً با ریتم خاص خود زندگی می کند: برنامه و قالب کلاس ها به مراتب از حد معمول فاصله دارد. در اینجا کودکان بیشتر روز – از 9 تا 18 ساعت را می گذرانند. در اینجا آنها نه تنها موضوعات اصلی را مطالعه می کنند بلکه موسیقی ، باله ، هنر ، تئاتر را نیز مطالعه می کنند. هر آنچه برای این کار نیاز دارید وجود دارد – از دو سالن تئاتر گرفته تا کلاس باله. در اینجا می توانید میزهایی با پیانوی داخلی ، اتاق صوتی برای پخش سازهای بسیار بلند را پیدا کنید … حتی اتاق معلمان یک کافه-موزه است که در آنجا می توانید عکسهای فارغ التحصیلان را در میزهای سبز نگاه کنید. همچنین یادآوری آنچه در مدرسه کازارنوسکی وجود ندارد نیز وجود دارد: یکی از نقاشی ها مشهورترین روش های مجازات را نشان می دهد – از چوب تا کمربند.

شکل>

مدیر با دل و دل سنگین در مورد چگونگی کار مدرسه امروز می گوید: “می بینید ، این قوانین پوچ هستند. در واقعیت ، محدود کردن مخاطبین دانش آموزان مدارس امکان پذیر نخواهد بود. آنها تقریبا شش ماه همدیگر را ندیده اند! حبس کردن آنها در یک کلاس در کل روز فایده ای ندارد. اما ما به برخی از قوانین ایمنی خود رسیدیم که خوشبختانه وزارت آموزش و پرورش نتیجه را به دست آورد. به عنوان مثال ، در اول سپتامبر ، ما برنامه ای را ترتیب می دهیم تا بچه ها در زمان های مختلف به کلاس ها بیایند ، و جلوی مدرسه آسفالت مناطق را ترسیم می کنیم تا کلاس ها با هم مخلوط نشوند. “

در آستانه سال تحصیلی ، مدرسه مسکو به پیانو تبدیل شد

<منبع رسانه = "(حداقل عرض: 600 پیکسل)" srcset = "https://static.mk.ru/upload/entities/2020/08/28/21/photoreportsImages/detailPicture/db/2d/de/38/ 7265534_6303163.jpg ">  در آستانه سال تحصیلی ، مدرسه مسکو به پیانو تبدیل شد

<استفاده xlink: href = "# icon-photo" xmlns: xlink = "http://www.w3.org/1999 / xlink "/> گالری عکس مربوط را ببینید