نمایشگاه بین المللی خدمات بین المللی چین 2020 در پکن

افتتاح می شود

صفحه اصلی / اخبار / صفحه اصلی / نمایشگاه بین المللی تجارت چین برای خدمات در سال 2020 در پکن افتتاح می شود

نمایشگاه بین المللی خدمات بین المللی چین 2020 در پکن افتتاح می شود 4 سپتامبر 2020 ، ساعت 16:30

14 Avesta.Tj | 04.09.2020 | در تاریخ 3 سپتامبر ، در یک کنفرانس مطبوعاتی توسط دفتر اطلاع رسانی شورای دولتی جمهوری خلق چین ، معاون شهردار دولت مردم پکن یانگ جینبائی گفت که هفت نوع رویداد در نمایشگاه تجارت بین المللی چین در نمایشگاه خدمات 2020 برگزار می شود ، 18 هزار شرکت و م institutionsسسه چینی و خارجی برای شرکت در این زمینه ثبت نام کرده اند ، بیش از 100 هزار نفر.

به گفته یانگ جینبائی ، رویدادهای نمایشگاه بین المللی تجارت چین برای تجارت خدمات 2020 از 4 تا 9 سپتامبر به صورت آنلاین و آفلاین برگزار می شود.

عصر 4 سپتامبر ، اجلاس جهانی تجارت خدمات برگزار می شود ، رهبران دعوت شده از كشورها ، سیاستمداران برجسته ، نمایندگان سازمان های بین المللی و 500 شركت بزرگ جهان و همچنین متخصصان برجسته صنایع مختلف.

در این نمایشگاه ، میزگردهای سطح بالایی با موضوعات زیر برگزار خواهد شد: روند توسعه و گشودگی در تجارت خدمات ، روند توسعه اقتصاد دیجیتال ، ارتقا of تجارت خدمات از دیدگاه شرکت های فراملی ، همکاری و توسعه جهانگردی جهان.

کنفرانس های صنعت و مجامع تخصصی در موضوعات مختلف از جمله روندهای برتر در 12 حوزه تجارت خدمات ، توسعه نوآوری و همکاری های بین المللی برگزار می شود. توجه ویژه به پیشگیری و کنترل بیماری همه گیر و همچنین تجارت دیجیتال خواهد بود.

علاوه بر این ، روزهای موضوعی ، مذاکرات در مورد ارائه صنایع مختلف و جلسات چندجانبه نیز برگزار خواهد شد. به طور خاص ، 18 مذاکره برای ارتقا industries صنایع مختلف ، 29 رویداد ویژه مربوط به ایالات و مناطق خارجی و همچنین 18 رویداد موضوعی مربوط به استان ها ، مناطق خودمختار و شهرهای مرکز چین انجام خواهد شد.

مساحت نمایشگاه به 200 هزار متر مربع می رسد. متر ، یک منطقه نمایشگاه پیچیده ، هشت بخش موضوعی و چندین منطقه عملکردی نصب شده است.

در طول نمایشگاه ، آخرین فن آوری ها ، محصولات ، نتایج و نمونه های نمونه خدمات ارائه می شود ، سیاست های جدید منتشر و تفسیر می شوند. همراه با این ، اطلاعات معتبر اجرا خواهد شد ، یعنی انتظار می رود انتشار مقاله سفید و گزارش های توسعه.

برگزار کنندگان نمایشگاه همچنین پنج رویداد عصرانه را تدارک دیده اند ، از جمله شب های مضمون و سالن های تجاری ، 14 مسیر ویژه فناوری و فرهنگی راه اندازی می شود. از غرفه داران دعوت می شود تا با تصویر جدید پایتخت چین ، فناوری ها و خدمات جدید آشنا شوند.

نمایشگاه بین المللی تجارت چین در تجارت خدمات 2020 همچنین یک بستر خدمات دیجیتال ایجاد کرده است که قادر خواهد بود نمایشگاه های ابری ، کنفرانس های آنلاین و خدمات مختلف اطلاعاتی و همچنین پلت فرم اطلاعات دیجیتال و خدمات ابری را برای شرکت های شرکت کننده ارائه دهد.