پترزبورگ میزبان کنسرتی از برگزیدگان نهایی رقابت آهنگسازان خواهد بود. Petrov

09/24/2020 در 12 اکتبر در سالن بزرگ فیلارمونیک سن پترزبورگ به نام DD. شوستاکوویچ میزبان فینال مسابقه باز آهنگسازان XIV خواهد بود. A.P. پترووا در نامزدی “موسیقی سمفونیک”.

برای اولین بار ، رئیس هیئت داوران مسابقه آندری پتروف یک آهنگساز روسی است که اکنون در فرانسه زندگی می کند ، الکساندر راسکاتوف ، که آلفرد شنیتکه او را یکی از جالب ترین نوازندگان نسل خود می دانست.

در سال 2020 ، این مسابقه در گروه “موسیقی سمفونیک” برگزار می شود. در چهاردهمین مسابقه آزاد آهنگسازان. A.P. پتروف 345 اثر سمفونیک از 32 شهر و شهر روسیه و همچنین 47 کشور دور و نزدیک خارج از کشور از جمله هر 5 قاره دریافت کرد. در نتیجه یک گوش دادن بی نام دو مرحله ای ، هیئت داوران 6 اثر از روسیه ، ایتالیا ، انگلیس و ایالات متحده را انتخاب کرد که در بخش های اول و دوم کنسرت نهایی این مسابقه در 12 اکتبر در سالن بزرگ فیلارمونیک سن پترزبورگ اجرا می شود. در قسمت سوم – در جلسه هیئت داوران – شنیدن آثار سمفونیک آندری پتروف: بل روسیه ، خیالی برای ارکستر سمفونیک با موضوع M. Musorgorgsky و Suite سوم از باله آفرینش جهان امکان پذیر خواهد بود.

ارکستر سمفونیک آکادمیک دولتی ، رهبر ارکستر هنرمند ارجمند روسیه الکساندر تیتوف در فینال مسابقه شرکت خواهد کرد. تکنوازان: رودیون زاموروف (ویولن) و الیزاته سوشنیکووا (سوپرانو).

این مسابقه توسط درخشانترین نمایندگان فرهنگ مدرن ، از جمله اعضای هیئت داوران سالهای مختلف – گیا کانچلی ، اوگنی دوگا ، یوری تمیرکانف ، الکساندر زاتسپین ، گنادی گلادکوف ، لئونید دسیاتنیکوف ، سرگئی اسکریپکا و بسیاری دیگر مورد تأیید و قدردانی قرار گرفت. از طرف آهنگسازان شرکت کننده ، به عنوان یک مسابقه موسیقی بسیار حرفه ای و بسیار پرطرفدار شهرت کسب می کنند. هر ساله تعداد بسیار زیادی از برنامه ها به این مسابقه می آیند: بیش از سیصد در نامزدی “موسیقی سمفونیک” و حدود پانصد در ژانر آهنگ های پاپ و عاشقانه ها.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی مسابقات

09/24/2020