Ravshan – Regar-TadAZ and Khatlon – Istaravshan

Ravshan – Regar-TadAZ و Khatlon – Istaravshan در مرحله نیمه نهایی جام تاجیکستان بازی خواهند کرد 16 سپتامبر 2020 09:54

09 Avesta.Tj | 09/16/2020 | مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام تاجیکستان -2020 به پایان رسید که طبق نتایج آن جفتهای نیمه نهایی مسابقات مشخص شد.

طبق مرکز مطبوعاتی فدراسیون فوتبال استرنانی (FFT) ، روشان – ریگار-تاداز و خاتلون – استاراوشان در مرحله 1/2 نهایی بازی خواهند کرد.

در مرحله یک چهارم نهایی ، تورسونزادوسکی “Regar-TadAZ” با نتیجه 4 بر 2 پیروزی اراده ای برابر “لوکوموتیو-پامیر” پایتخت کسب کرد. Shavkati Hotam برای regarians هت تریک کرد. ابراهیم زوکیروف یک گل دیگر به ثمر رساند.

در یک بازی دیگر در مرحله یک چهارم نهایی ، ایستاراوشان در ضربات پنالتی کوکتوش را شکست داد. زمان اصلی بازی با تساوی – 0: 0 به پایان رسید. در وقت های اضافی ، تیم ها گل های خود را رد و بدل کردند. و در ضربات پنالتی ، ثروت در کنار استاراوشان قرار گرفت – 5: 4.

بهروز هایریف دروازه بان میزبان ضربه سوبیرجون خلمتوف را دفع کرد. علاوه بر این دروازه بان “ایستاراوشان” نیز به وضوح پنالتی این سری را تبدیل به گل کرد.

بنابراین ، روشان – Regar-TadAZ و Khatlon – ایستاراوشان در 22 تا 23 سپتامبر در مرحله نیمه نهایی جام تاجیکستان -2020 بازی خواهند کرد.