در منطقه Aini ، یک ماشین با یک KAMAZ تصادف کرد. سه نفر

فوت کردند

در منطقه Aini ، یک ماشین با یک KAMAZ تصادف کرد. سه نفر کشته شدند 28 سپتامبر 2020 10:42 صبح

Avesta.Tj | 09/28/2020 | سه نفر در اثر تصادف جاده ای که روز گذشته در بزرگراه دوشنبه – خوجند رخ داد جان باختند.

همانطور که اومدا یوسفی ، رئیس مرکز مطبوعاتی کمیته شرایط اضطراری تاجیکستان به اوستا گفت ، این حادثه در 27 سپتامبر ، حدود ساعت 21.20 بعدازظهر در 151 کیلومتری بزرگراه دوشنبه – خوجند در منطقه آینی رخ داد.

یک خودروی سواری هیوندای توسان که در آن سه شهروند وجود داشت با سرعت زیادی به یک کامیون کاماز برخورد کرد. این حادثه باعث کشته شدن هر سه نفر شد.

عواقب این حادثه توسط نجاتگران کمیته شرایط اضطراری برطرف شد ، او همچنین در نجات افرادی که در اوایل صبح 27 سپتامبر در بزرگراه Ayni-Penjikent تصادف می کردند شرکت کرد.

ساعت 04:40 صبح 27 سپتامبر ، سیگنالی درباره تصادف در صفحه کنترل افسر وظیفه عملیاتی تیم نجات CoES در منطقه زراوشان در مناطق دریافت شد.

گزارش شد که در 82 کیلومتری بزرگراه Aini-Penjikent ، یک اتومبیل نیسان سفیرو که توسط 27 ساله ساکن شهر پنجاکنت در منطقه سوغد اداره می شد به همراه سه سرنشین هنگام کنترل از مرکز منطقه ای Aini به سمت شهر Penjikent کنترل کنترل خود را از دست دادند به یک صخره 10 متری پرواز کرد.

در نتیجه تصادف جاده ای ، یک مسافر 23 ساله – ساکن شهر پنجیکنت در دم جان خود را از دست داد ، خود راننده و یک ساکن 40 ساله در شهر پنجیکنت زنده ماندند. پس از رسیدن ، امدادگران با استفاده از ابزارهای هیدرولیکی درها و ستون های ماشین خارجی مچاله شده را بریدند و سپس برای بیرون آوردن مردم سقف ماشین را باز کردند.

امدادگران CoES آنها را از اتومبیل خراب شده خارج کردند. آنها به شدت مجروح شدند ، بنابراین نجاتگران مجبور شدند با دقت عمل کنند تا آسیب بیشتری نبینند. آنها به بیمارستان شهر پنجاکنت منتقل شدند. اومدا یوسفی سخنگوی کمیته اضطرار گفت: افسران پلیس راهنمایی و رانندگی وزارت امور داخلی در حال بررسی تمام جزئیات این حادثه هستند.