Zemfir Sabbath جدید در موسیقی روسیه

آغاز شده است

سه دختر در اواخر شب زیر پنجره می چرخیدند … نقل قول کلاسیک ها قالب اتاق را کاملاً دقیق از این رویداد می رساند. کمتر از هزار نفر در Glavklub نسبتاً بزرگ جمع شده بودند ، اما همه برای خود و آن شخص سر و صدا می کردند.

دلیل شادی و نشاط موسیقی بسیار جمع و جور اما بسیار احساسی ، اجرای کوچک سه دختر بود ، که حتی با دیدن ، همه را متقاعد می کند که گیتارها در قرن 21 به نظر سرگرم کننده و بلند می آیند ، و شعرهای کوتاه و آوازها خیلی دقیق تر از قلب شلیک می کنند. تن رپ ساشا روبیش ، مایاک و آلنا شوتس سالها بسیار جوان هستند ، اما آنها موفق به بدست آوردن اصطلاحات مهم مانند “نسل اخلاص جدید” ، “پست برد” و آلبوم (یک Shvets به تازگی سومین بار پشت سر هم منتشر شده است) ، و البته مشترکین ، اکنون بدون آنها کجا هستیم.

گاهی اوقات معمول است که با این تثلیث تقریباً به طور کلی رفتار می شود ، حتی سه نفر آنها کنسرت را به پایان می رسانند ، اما هر یک از آنها یک چمدان هنری شخصی دارند که حاوی روش های کار با مردم است و اشتباه گرفتن خوانندگان به راحتی غیرممکن است.

■ ■ ■

اولین بار ساشا Garbage بود. شلوار جین مشکی پاره شده ، یک پیراهن چهارخانه بزرگ ، موهای نامرتب ، لبخند هولیگان … او به نظر می رسد یک نوجوان دشوار از یک منطقه محروم است و خودش از کوزمینکی است ، اما بر خلاف بسیاری از دوستان و دوستداران او در یک آموزشگاه موسیقی ویولن خوانده است. درست است که آکادمیسم در عملکرد او بسیار کم است. ساشا روی صحنه مانند شیطانی است که از انفجار بیرون پریده است. جرقه ها قبلاً در اولین آهنگ “How Can You Love One One Other” و در آهنگ چهارم که Love بود ، حتی در بین خانم ها و آقایان میانسال از VIP نیز نفس نفس می زدند.

بدون افشاگری نیست. خواننده با خوشرویی اظهار داشت: “برای این آهنگ ، ماریانا رو خودش از تیك توك فیلمبرداری كرده است” ، و كسانی كه نیمی از كلمات این عبارت را نمی فهمند دلیل دارند كه كمی عقب از زمان خود احساس كنند. اما پارتر همه چیز را می فهمد و با قدرت آواز می خواند: “من دختران را دوست دارم ، پسران را دوست دارم ، شب ها زیر باران گریه را دوست دارم …” مجموعه ای پر از شور با نسخه جلدی “خیلی دلم برای من تنگ می شود” توسط گروه “پورنو فیلم” به پایان می رسد. پیروزی انرژی لجام گسیخته و قدرت تارهای صوتی جوان.

■ ■ ■

در چنین پس زمینه ای ، در ترانه های دختری که خود را چیزی به غیر از فانوس دریایی نمی نامد ، ادبیات و ناراحتی های بیشتری وجود دارد. این خواننده مانند یک منتقد هنری با گیتار به نظر می رسد – لباس های سیاه و سفید بدون هیچ گونه شوخی ، کلاه سیاه ، و از زیر آن شوک مو ، و عینک های گرد. بسیاری از آهنگ های او به نمایندگی از یک مرد نوشته شده است ، خواننده آشکارا از جامعه دگرباشان جنسی حمایت می کند ، و موقعیت مدنی او به وضوح در آهنگ “در روسیه” منعکس شده است. مایاک می گوید: “حیف است که هنوز هم مهم است و از صحنه کلماتی وجود دارد که در زمان ما نمی توان چیزی غیر از جسورانه نامید:” ما با عجله و شتاب زیاد همراه نیستیم ، زیرا همه چیز ممنوع است. کلماتی که “همجنسگرا” می گویند.

در لیست تنظیم شده ، البته جایی برای آهنگ های سبک وزن بیشتر وجود دارد ، به هر حال ، خواننده اکنون سن بسیار مناسبی برای قافیه های کنایه آمیز مانند “پسر ، جوجه برایان ملکو” دارد ، اما جزئیات و درام به وضوح از نقاط قوت هنرمند است. صدای جهانی کل کنسرت در اینجا نقش نسبتاً مهمی داشت. هر سه خواننده فقط با گیتار در دستشان برای عموم مردم بیرون آمدند ، اما در صحنه یک نوازنده با کلاه نقاب دار بزرگ ، که در پوستر به عنوان XXXXX مشخص شده بود ، به دختران کمک کرد. او صفحه کلید می نواخت ، گاهی ویولن سل را برمی داشت ، و به نظر می رسید که چنین همراهی به ظاهر ساده ای باعث روشن شدن استریو می شود: صدا پرحجم ، گاهی نمایشی می شود و بوی مداوم خانه آپارتمانی ، که به ناچار وقتی هنرمند فقط هفت سیم در زرادخانه خود دارد ، بلافاصله ناپدید می شود. < / p>

■ ■ ■

عملکرد النا شوتس ، هرچند اندک ، اما همچنان به عنوان تیتر اصلی مورد تأکید قرار گرفت. میکروفونی که با گل ها ، لباس ، کفش های پاشنه بلند به همراه یک شعار پرشور “A-le-na!” عجین شده است ، که در حجم ناشنوا متناسب با اندازه مخاطب نیست. آلنا تا حدودی یادآور یک قهرمان انیمه بود و درخشش آرایش و موهای او حتی در دورترین ردیف های ردیف دوم نیز قابل توجه بود.

این دختر در حال حاضر پرونده بسیار خوبی برای ستاره بزرگ آینده دارد. استعداد نوشتن ، که نمی توان از آن دور شد ، مکمل ظاهر متوسط ​​است ، کودک گرایی وابسته به سن با یک دیدگاه بسیار عملی در زندگی جبران می شود. او در چلیابینسک بزرگ شد ، اما به عنوان یک دختر مدرسه ای عازم سنت پترزبورگ شد ، در واقع با عقد قرارداد در جیب خود و تأیید والدین از چنین اقدامی خطرناک.

آلبوم های او در حال حاضر محلی برای پرسه زدن دارند: از آکوستیک دلفریب “سیم قاصدک” گرفته تا کراپ های جسورانه “Queen of Sludge”. و در کنسرت ها ، او کاملاً مشهور تصاویر یک ستاره پاپ را که پس از ضربه به او ضربه می بخشد ، و دیو های مستقل را در یک تلاش ناموفق برای ارائه همه چیز غیررسمی ، با تحقیر جلوه های ویژه ، اما در خالص ترین اجرای ممکن ترکیب می کند. “پسران گریه نمی کنند” ، “دختر کوچک” ، “سطل زباله جوان زیبا” ، “اسکیت باز” و سرودهای دیگر با موضوع “آیا جوان بودن آسان است” ، اگرچه آنها جلوه ای از کورنوکپی ایجاد کردند ، اما احساس سو ofتغذیه موسیقی جزئی را برای یک کنسرت به جا گذاشتند. این دقیقاً در مواردی بود که زمفیرا با اوا پولنایا ملاقات کرد و نتایج چنین اتحادی به یک خبر موسیقی خوب تبدیل شد.

در پایان مجموعه النا از والدین خود که ممکن است فرزندانشان را در کنسرت خود آورده باشند به دلیل کلمه “فاحشه” عذرخواهی کرد اما افزود که بچه ها دیر یا زود همه حقیقت را خواهند فهمید.

■ ■ ■

درک صحیح نیاز به فیلتر بازار برای بسیاری از ستاره های جوان معمول است. و مایاک و ساشا گاربج و النا شوتس بچه های دوران پوتین هستند. از یک طرف ، آنها چیزی جز توهم ثبات ساخته شده بر اساس فریب رسانه های بدبینانه نمی دانند ، اما در عین حال ، آنها از کودکی فرصتی داشتند که واقعیت خود را با استفاده از اینترنت ایجاد کنند.

این امکان وجود دارد که ترکیب نظرات آنها با آگاهی از پیامدهای آزاد اندیشی بسیاری از زنگوله ها را متحد کند ، خصوصاً اگر آنها درگیر فرهنگ توده ای باشند. در یکی از مصاحبه ها ، آلنا به وضوح توضیح داد که او در شرایطی کار می کند که غیرمنتظره ترین عواقب می تواند بر فراز مسیر عبور کند: از کشتی گرفته تا منظره های پر پیچ و خم و بسته شدن کانال های اینترنتی هنرمند. با این حال ، او هنوز هم آهنگی را درباره آنچه در کشور اتفاق می افتد نوشت ، اما منتظر لحظه لحظه آن است.

و ساشا آشغال و مایاک قبلاً اعلامیه های مدنی خود را در میان مردم راه اندازی کرده اند. و به “در روسیه” از خواننده مایاک که قبلاً ذکر شد ، البته باید “صفر” را نیز اضافه کنید ، که ساشا گاربج ، در یک طغیان احساسی ، آن را در وب منتشر کرد.

“صفر ، روسی! به پیاده روی بروید!

جاده های شکسته یا زندگی؟ انتخاب کنید!

خداحافظ روسی! فقط درد تا مرگ …

آیا می خواهید چیزی را به اشتراک بگذارید؟ خود را به صفر تقسیم کنید! “

خواننده اعتراف می کند که از اشتراک چنین افکاری ترسیده است ، اما نمی تواند کمک کند اما آنها را به اشتراک بگذارد. البته همه اینها احترام فوق العاده ای را بر می انگیزد و امیدوار است كه سازوكارهای مدرن برای ترویج موسیقی نویسندگان را به گردآورندگان بی روح برداشت های گوش و پسند تبدیل نكرده باشد.

اگر به باغ موسیقی برگردیم ، در اینجا جوانه های وحشی را در تختخواب ها مشاهده می کنیم ، که در سالهای جوانی Zemfira ، و همچنین دیانا آربنینا و تا حدی ، ماشا ماکاروا و یولیا چیچرینا رشد می کنند. هر سه عضو Mint Music Home صادقانه اعتراف می کنند که ، اول از همه ، Zemfira تأثیر قابل توجهی بر روی آنها داشته است ، و گاهی اوقات از قبل آشنا “در ذهن من” یا “کشتن همسایگان” که در آهنگ های جدید فرو می رود ، این نوع ارتباط را تأیید می کند. اما اصطلاح “retro” در این مورد کاملاً نامناسب است. این موسیقی در اینجا و اکنون بدون آواز گرفتن بر روی صدای امضا ، که ستاره های راک ما بیست سال پیش آن را آرزو می کردند ، و تنها با ابراز احساسات با استفاده از یک مجموعه کوتاه از کلمات و تکنیک های موسیقی ، ایجاد شده است. در مجموع ، یک دنیای جدید شجاع که شما را به هیچ وجه نمی ترساند.