در سن پترزبورگ برندگان جایزه تئاتر “Soffit طلایی” را اعلام کرد

27.10.2020 – 26 اکتبر در صحنه تئاتر تماشاگران جوان به نام AA Bryantsev ، مراسم رسمی اعطای جایزه برندگان بالاترین جایزه تئاتری سن پترزبورگ “اخراج طلایی” برگزار شد. آلا مانیلووا ، دبیر امور خارجه – معاون وزیر فرهنگ فدراسیون روسیه ، از شرکت کنندگان در این مراسم استقبال کرد. /Anton_okt/imgonline-com-ua-Compressed-qZj26vipgF.jpg “>

معاون رئیس بخش در پیام تصویری خود گفت: “ارائه این جایزه معتبر همیشه یک رویداد است ، همیشه برای تماشاگران ، کارگردانان ، بازیگران ، همه کسانی که به تئاتر خدمت می کنند و بدون آن نمی توانند زندگی کنند ، تعطیل است.

به گفته وی ، نورافکن طلایی یک مأموریت آموزشی ، وحدت بخش را به عهده دارد.

“آلا مانیلووا” تأكید كرد: “این فرصت هایی را برای تقویت روابط خلاقانه ، جستجوی ایده ها و اشكال تازه برای اجرای آنها ، برای كشاندن نسل جدیدی به مدار هنر تئاتر ایجاد می كند.” وی همچنین به اهمیت این رویداد برای توسعه سنت های صحنه تئاتر سن پترزبورگ اشاره کرد.

الكساندر بگلوف ، فرماندار سن پترزبورگ ، برندگان جایزه را تبریک گفت و افزود كه در میان آنها استعدادهای جوان و استادان ارجمند وجود دارد ، اما حرفه ای بودن و استعداد روشن همه آنها را متحد می كند.

با اشاره به غیرمعمول بودن فصل تئاتر به دلیل همه گیری ویروس کرونا ، رئیس شهر گفت که تیم های خلاق سنت پترزبورگ بر قالب های جدید تسلط دارند و از آنها بخاطر نگذاشتن زندگی تئاتر سن پترزبورگ متوقف شود ، تشکر کردند.

برندگان بالاترین جایزه تئاتر برای فصل 2019-2020. بیش از 10 تیم شدند و حدود 17 جایزه فردی اهدا شد. لیست کاملی از برندگان را می توان در وب سایت رسمی http://zolotoisofit.ru/ یافت.

وزارت فرهنگ

27.10.2020

جشنواره ای را در art-center.ru انتخاب کنید