در تاجیکستان ، کارگران سیار و چرخشی

کمک هزینه

دریافت می کنند

در تاجیکستان ، کارگران سیار و چرخشی پاداش دریافت می کنند 4 سپتامبر 2020 ، ساعت 13:00

Avesta.Tj | 04.09.2020 | در تاجیکستان به افرادی که کار سیار و چرخشی انجام می دهند کمک هزینه پرداخت می شود. فرمان مربوطه دولت در تاریخ 27 اوت سال جاری تصویب شد.

بر اساس این مصوبه ، پاداش به کارگران انجام کارهای متحرک و چرخشی در زمینه های ساخت و ساز ، پردازش فلزات معدن و سنگ های قیمتی ، تولید نفت و گاز ، جنگلداری و مدیریت آب تعلق می گیرد.

همچنین کمک هزینه ها به کارمندان صنایع خودرو و راه آهن ، زمین شناسان و نقشه برداران ، اعضای اعزام های علمی و غیره تعلق می گیرد.

“در حکم دولت آمده است:” پاداش کار سیار به منظور بازپرداخت هزینه های فزاینده مربوط به جابجایی مکرر سازمان یا دور بودن کارگران از محل زندگیشان به کارمندان تعیین می شود. ”

در صورت عدم تأمین محل زندگی کارمندی در خارج از محل تولید ، و او قادر به بازگشت به محل اقامت دائم خود به صورت روزانه نیست ، هزینه های اجاره مسکن مطابق با هنجارهای تعیین شده توسط قوانین قانونی نظارتی در مورد بازپرداخت هزینه های سفرهای کاری بازپرداخت می شود

کمک هزینه مشخص شده به کارمندان در محل کار پرداخت می شود. هزینه اضافی برای کارهای سیار و چرخشی قابل انتقال به کارت بانکی است. کارمند بابت چنین خدماتی هزینه ای دریافت نمی شود.