مناقصه اجرای پروژه “آب” در تاجیکستان

اعلام شده است

مناقصه اجرای پروژه “آب” در تاجیکستان اعلام شده است 3 نوامبر 2020 ، 08:45

05 اوستا . Tj | 03.11.2020 | مناقصه ای برای اجرای پروژه مدیریت منابع آب در حوزه رودخانه پیانج در تاجیکستان اعلام شده است.

طبق کمیته دولتی سرمایه گذاری ها و مدیریت املاک دولتی کشور ، آژانس آب و هواشناسی کمیته حفاظت از محیط زیست از داوطلبان برای اجرای و تکمیل قسمت باقیمانده ساخت و ساز ساختمان اداری شماره 1 و ساختمان های شماره 2 ، 3 و 4 دعوت می کند: آزمایشگاه ، سالن کنفرانس و بایگانی ، مرکز اطلاعات ، انبارها ، محوطه سازی ، شمشیربازی و غیره

فقط مناقصه گران واجد شرایط با واجد شرایط اصلی زیر باید در مناقصه شرکت کنند: شرکت در حداقل یک قرارداد که در پنج سال گذشته با موفقیت یا به طور قابل توجهی به اتمام رسیده است و مشابه کارهای پیشنهادی است که هزینه مشارکت داوطلب بیش از 23 است ، 7 میلیون سامونی.

حداقل گردش مالی سالانه 59 میلیون سامونی به عنوان مبلغ پرداخت های تأیید شده دریافت شده در قرارداد های در حال انجام یا طی سه سال گذشته انجام شده محاسبه می شود.

پیش از این گزارش شده بود که بانک توسعه آسیا در چارچوب پروژه “مدیریت منابع آب در حوضه رودخانه پیانج” کمک مالی به مبلغ 11.5 میلیون دلار به تاجیکستان برای مدرن سازی آژانس هواشناسی هوا تاجیکستان اختصاص داده است.

به طور خاص ، مقامات تاجیک در نظر دارند با استفاده از پول ADB دو ساختمان اداری جدید برای Hydromet و یک ساختمان مسکونی 11 طبقه برای کارمندان خود بسازند.

پروژه باید در پایان سال 2023 به پایان برسد.

ذکر شده است که هدف این پروژه کمک به تاجی هیدرومت در ارائه خدمات آب و هوایی با کیفیت برای مدیریت منابع آب و کاهش خطر بلایا در امتداد حوضه رودخانه پیانج است.