تاجیکستان یک روش واحد برای جبران خسارت ذینفعان برای سفر در حمل و نقل عمومی

اتخاذ خواهد کرد

تاجیکستان یک روش واحد برای جبران خسارت ذینفعان برای سفر در حمل و نقل عمومی اتخاذ می کند 2 نوامبر 2020 ، ساعت 14:02

اوستا Tj | 02.11.2020 | وزارت حمل و نقل تاجیکستان در نظر دارد مکانیزم واحدی را برای بازپرداخت هزینه های حامل های ارائه دهنده خدمات به ذی نفعان در زمینه حمل و نقل عمومی مسافر تعیین کند.

همانطور که عظیم ابراهیم وزیر حمل و نقل در آخرین جلسه جلسه پارلمان خاطرنشان کرد ، اکنون نیاز به تعیین و اتخاذ یک روش واحد برای بازپرداخت هزینه های شرکت های حمل و نقل برای خدمات به شهروندانی است که هنگام مسافرت در حمل و نقل عمومی از مزایای استفاده می کنند.

به گفته وزیر ، امروز برخی از گروه های شهروندان از طریق معلولیت ها ، کودکان ، جانبازان ، معاونان و مأموران اجرای قانون از مزایای سفر در وسایل حمل و نقل عمومی برخوردار می شوند.

“برای تعیین مکانیزم واحدی برای تأمین هزینه های شرکت های حمل و نقل برای ارائه خدمات به ذینفعان ، اتخاذ روشی واحد برای بازپرداخت هزینه های گروه های خاصی از ذی نفعان برای استفاده از حمل و نقل عمومی مسافر ضروری بود”.

به همین منظور ، وزارت حمل و نقل ، در چارچوب یک کارگروه بین دپارتمان در زمینه ایجاد مبنای قانونی برای تصویب یک رویه واحد ، اصلاحات مناسب در تعدادی از مقررات را پیشنهاد داد ، وزیر گفت و چندین کد ، قوانین اساسی و قوانین را ذکر کرد.

سرپرست وزارت حمل و نقل همچنین متذکر شد که پس از تصویب پروژه ها ، یک روش واحد برای بازپرداخت هزینه های ذینفعان برای استفاده از حمل و نقل عمومی ایجاد می شود ، که ارائه خدمات به این دسته از شهروندان را تنظیم می کند.