تمرینات پزشکی نظامی روسیه در تاجیکستان

برگزار شد

ورزش پزشکی نظامی روسیه در تاجیکستان برگزار شد 16 سپتامبر 2020 ساعت 15:36

Avesta.Tj | 09/16/2020 | سرویس مطبوعاتی منطقه نظامی مرکزی گزارش داد یک تمرین ویژه تاکتیکی سه روزه با خدمه واحدهای پزشکی پایگاه 201 نظامی فدراسیون روسیه در رشته کوه لیور در تاجیکستان برگزار شد.

مطابق برنامه تمرین ، به نیروهای نظامی هشدار داده شد و به منطقه تعیین شده راهپیمایی کردند ، در آنجا آنها بخشهای پذیرش و تریاژ را برای مجروحان سبک و جدی ، یک آزمایشگاه بالینی ، یک اتاق رختکن ، یک ضد شوک ، یک اتاق عمل و یک بیمارستان مستقر و آماده بهره برداری کردند.

در مرحله فعال تمرینی ، کادر پزشکی وظایف تخلیه نظامیان مجروح مشروط از وسایل نقلیه جنگی ، سنگرها و گودالها را در خط مقدم دفاع نیروهای خود انجام داده و با استفاده از جدیدترین ابزارهای تعمیر قطعات بدن و حمل و نقل ، کمک پزشکی به آنها ارائه می دهند.

همانطور که سرپرست سرویس پزشکی پایگاه نظامی 201 ، کاپیتان آندری بدیف ، خاطر نشان کرد ، هدف اصلی این تمرین بررسی آمادگی پزشکان ، پیراپزشکان و مربیان پزشکی برای اقدامات در شرایط شدید در جبهه های جنگ در کوههای بلند و آب و هوای نامساعد است. p>

سربازان از میان پزشکان نظامی ، مربیان بهداشتی ، پیراپزشکان در تمرین ویژه تاکتیکی شرکت کردند.

201 پایگاه نظامی مستقر در تاجیکستان بزرگترین تأسیسات نظامی روسیه در خارج از مرزهای آن است. در دو شهر – دوشنبه و بخار واقع شده است. طبق توافق نامه امضا شده در اکتبر 2012 ، این ارتباط تا سال 2042. در تاجیکستان خواهد بود.