اوگنی گراسیموف ممکن است به تئاتر گوبنکو

بیاید

در واقع ، قسمت دوم Taganka که یک بار متحد شده به چه کسی تعلق می گیرد؟ ایرینا آپکسیمووا ، که چندین سال پیش به Taganka Lyubimovskaya آمد ، منطقی خواهد بود. اما ظاهراً اداره فرهنگ مسکو در اندیشه است که مکثی را انجام داده است. اما در حالی که “چاپای” فکر می کند ، در تئاتر مسکو در مورد شخصیت یک رقیب دیگر به طور کامل بحث می شود – یوگنی گراسیموف ، بازیگر مشهور سینما ، که همچنین دارای پست مهمی است – او رئیس کمیسیون فرهنگ دوما شهر مسکو است.

من با اوگنی ولادیمیرویچ تماس گرفتم تا همانطور که آنها می گویند دست اول برای فهمیدن اینکه خواسته های او برای تصدی رئیس سودروژستو چقدر منطبق است و احتمالات واقعی است.

– اوگنی ولادیمیرویچ ، آیا این شایعات در مورد انتصاب احتمالی شما اساس واقعی دارد یا فقط یک نفره نامزد احتمالی دیگر است؟

– در روز تشییع جنازه نیکولای گوبنکو ، گروه تئاتر با درخواستی به من برگشتند تا سر آنها بیاید.

– خوب ، این درخواست تجدید نظر چگونه بود – آیا شفاهی است یا سندی وجود دارد؟

– ابتدا آنها به صورت شفاهی برگشتند و روز بعد نامه ای از تیم دریافت کردم. اتفاقاً ، هنرمندان نه تنها به من ، بلکه به الكساندر كیبوفسكی ، در واقع ، رئیس دپارتمان فرهنگ مسكو روی آوردند. و من جواب دادم که تصمیم با خودش است. همانطور که بنیانگذار تصمیم می گیرد ، چنین باشد: همیشه بسیاری از برنامه ها و گزینه های شخصی آنها وجود دارد. اما من چنین درخواست هایی را نه تنها از این تئاتر دریافت کردم.

– نمی دانم چه کسی با چنین پیشنهادهایی به شما نزدیک شده است؟

– در یک زمان – بخشی از گروه تئاتر “On Taganka”. بخش قابل توجهی از بازیگران تئاتر. موسوت همچنین به مشکلات خود پرداخت و در مورد آنها صحبت کرد. از این گذشته ، من و نیکولای گوبنکو دوست بودیم ، من دوستان زیادی در این تئاتر دارم. اما ، تکرار می کنم ، گروه موسس است: آنها من را می خواهند ، من را نخواهند … اما از آنجا که من مکان خاصی را در فرهنگ مسکو اشغال می کنم …

– این فقط یک سوال در رابطه با موقعیت فعلی شما در دوما شهر مسکو است: اگر نامزدی شما به عنوان مدیر هنری “مشترک المنافع” تأیید شود ، باید پست رئیس کمیسیون فرهنگ را ترک کنید؟

– نه ، نمی خواهم من که مدیر هنری شده ام ، قادر به انجام امور مالی تئاتر نخواهم بود. اما سیاست هنری توسط مدیر هنری تعیین می شود.

– یک س moreال دیگر – همان گروه سودروژستو تقریباً پس از تشییع جنازه ، رسماً وصیت نامه خلاقیت گوبنکو را اعلام کرد: وی جانشین شخص خاصی را از گروه مشاهده کرد – ولادیمیر زاویکتورین ، معاون وی.

– من چنین اراده ای ندیده ام. این من نیستم که تصمیم بگیرم چه کسی مدیر هنری است و چه کسی مدیر بحران است. شاید این برنامه ها همانند ابتدا ایده اتحاد دو گروه را شامل شود ، اما برای من شناخته شده نیست. به هر حال ، من می دانم که در این تئاتر باید چه کار کنم.

– شما فردی مشهور ، آگاه ، تأثیرگذار هستید. آیا می توانید منبع مدیریتی را فعال کنید؟

– من چیزی اضافه نمی کنم. همانطور که خواهد بود ، همینطور هم باشد.